کد خبر 528746
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

رئیس سازمان امور دانشجویان دربازدید از دانشگاه‌حضرت معصومه(س) قم، وجود دانشگاه‌های تک جنسیتی را یک حق در انتخاب دانشجویان دانست و بر عزم دولت به منظور حمایت و توسعه این دانشگاه‌ها تأکید کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی صدیقی در سفر به قم از مجموعه جدید الاحداث دانشگاه حضرت معصومه(س) بازدید کرد. .

معاون وزیرعلوم با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان یک دانشگاه تازه تأسیس، به نسبت دانشگاه‌های تازه تاسیس دیگر فعالیت های مؤثری انجام داده است.

وی در ادامه بر ضرورت رفع کمبودهای دانشگاه حضرت معصومه(س) تأکید و اظهار امیدواری کرد در شرایط پسا برجام و حل مشکلات دولت در زمینه اقتصادی، روند توسعه این دانشگاه شتاب بیشتری گیرد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به افزایش ظرفیت مراکز دانشگاهی، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان در خصوص توسعه رشته‌ای دانشگاه‌های استان قم شد و افزود: در روند توسعه رشته‌ای باید از ایجاد رشته های اشباع شده توسط دانشگاه‌های استان پرهیز کرده و نیازهای استان قم مدنظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ظرفیت‌های شهر قم به منظور جذب دانشجویان خارجی، وجود مراکزی همچون جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه مفید و دیگر دانشگاه‌ها در سطح قم را که در زمینه جذب دانشجوی خارجی فعال هستند، بر توجه به ابعاد بین المللی دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی تأکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    این نوع دانشگاه روح ندارن و دانشجو کسل میشه و بازده علمی دانشگاه خیلی پایین قرر میگیره
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    اگه حق انتخابه، پس دانشگاهها یا جاهایی که که حجاب اجباری نباشنه هم باید تاسیس بشه. همچنین مدارسی که مختلط باشن هم باید تاسیس بشه.
  • علی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این کار خیلی خوبه،خدا خیرشون بده.الآن جرات نمیکنی بری دانشگاه،انواع اقسام موجودات اونجا هستند....!چه برسه درس بخونی!؛این کار باعث رشد علمی وتحصیلاتی آقایون میشه،از مشکلات اخلاقی جامعه هم کم میکنه،خیلی متشکریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس