کد خبر 528705
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه معتقد است: باید رقابت اصلی اپراتور‌ها با یکدیگر در زمینه ارتقاء کیفیت باشد نه روی کاهش قیمت.

 به گزارش مشرق، سیدمجید صدری مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، در پاسخ به سوالی درباره توقف طرح مکالمات نامحدود و اعترضات مشترکان این طرح، اظهار کرد: از نظر ما هر آنچه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کند، اپراتورها موظف به انجام آن هستند و این اعلام حکم قانون را برای هر سه اپراتور کشور دارد.

وی ادامه داد: با توجه به فضای رقابتی بازار ما نیز در رقابت با اپراتورهای دیگر همواره تلاش داریم پیشنهاداتی به مردم و مشترکان خود ارائه کنیم اما باید توجه داشت که همیشه برای این نوع طرح‌های تشویقی یک محدوده زمانی مشخص تعیین می‌شود و این طور نیست که یک طرح تشویقی‌، یک‌، دو یا سه سال ادامه داشته باشد.

صدری همچنین متذکر شد: ما باید بتوانیم کیفیت خود را ارتقا دهیم و رقابت اصلی ما به جای آن که بر روی قیمت‌ها باشد باید بر روی کیفیت سرویس صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اکنون نیز فکر می‌کنم تصمیمی که رگولاتور در این خصوص گرفته تصمیم بسیار درستی است.

مدیرعامل اپراتور سوم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود توقف طرح مکالمات نامحدود بنا به درخواست رایتل صورت گرفته، توضیح داد: به هر حال ما به این موضوع قائل هستیم که اپراتوری که کار خود را جدیدتر شروع کرده باید توسط رگولاتور به طور جدی مورد حمایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: درباره بحث دامپینگ هم با توجه به آنکه دو اپراتور دیگر تلفن همراه طی سال‌های گذشته مشترکان خود را جذب کرده و رشد خود را طی کرده‌اند به نظر می‌رسد اجرای این نوع طرح‌ها بر روی سرویس‌های ما تاثیر بیشتری دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود سلمانی ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    منظورشون اینه که رقابت بر سر تاراج ججیب های خلق الله باشه ! کیفیت که می فهمین ینی چی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس