هجدهمین شماره هفته نامه "خط حزب‌الله" با روایتی تاریخی از حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای در مبارزات در روزهای منتهی به بازگشت حضرت امام (ره) و دیدار ایشان در مدرسه علوی در روز ۱۲ بهمن منتشر شد.

روایتی ویژه از دیدار آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی(ره)به گزارش مشرق، هجدهمین شماره هفته‌نامه "خط حزب‌الله" با عنوان "دیدار با خورشید در انتهای شب" منتشر شد.

این شماره از هفته نامه «خط حزب‌الله» با روایتی تاریخی از حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای در مبارزات در روزهای منتهی به بازگشت حضرت امام(ره) و دیدار ایشان در مدرسه علوی در روز ۱۲ بهمن منتشر شده است.

سخن هفته این شماره «خط حزب‌الله» با عنوان «تا من هستم...» نیز نگاهی دارد به مبنا و سیره امام خمینی (ره) در ممانعت از ورود عناصر ناصالح به مناسب و مراکز تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی.

در صفحه ویژه انتخابات به دو سوال و ابهام انتخاباتی درباره دعوت عمومی رهبر انقلاب برای شرکت در انتخابات پاسخ داده شده و هم چنین روایت رهبر معظم انقلاب از تلاش برخی افراد برای به تأخیر انداختن انتخابات در سالهای گذشته آمده است. عکس ویژه این شماره «خط حزب‌الله» نیز به نماز جماعت رهبر انقلاب در جشن تکلیف دختران دانش‌آموزان اختصاص داده شده و در ذیل آن بخشی از پیام ایشان به بیست و چهارمین اجلاس سراسری منتشر شده است.

هجدهمین شماره هفته نامه خبری-تحلیلی «خط حزب‌الله» به روح پرفتوح شهید غلامحسین افشردی(حسن باقری) تقدیم شده است.

 نسخه‌ مطالعه (A۴) این نشریه از اینجا و نسخه‌ چاپ (A۳) آن از اینجا قابل دریافت است.

منبع: khamenei.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس