کد خبر 528550
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

مدیر برنامه‌های سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم هر چه زودتر وقتی تعیین شود تا بتوانم طاهری را ببینم.

به گزارش مشرق، مهدی حاج باقر در خصوص حل مشکل مالی افشین قطبی با باشگاه پرسپولیس گفت: در روز تشیع جنازه مرحوم همایون بهزادی من توانستم آقای طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس را ببینیم و او هم حسابی من را تحویل گرفت و به رئیس دفترش گفت که هر چه زودتر یک وقت ملاقات برای من ترتیب دهد تا مسائل به وجود آمده رفع شود، اما من هنوز نتوانسته‌ام این وقت را از رئیس دفتر سرپرست باشگاه پرسپولیس بگیرم، هر چند که روی باز طاهری مرا امیدوار کرد که این مسائل حل شود.

وی ادامه داد: اما روز گذشته وی مصاحبه‌ای کرده و گفته که برادر افشین قطبی مدارکی آورده که کافی نبوده، اما باید بگویم تمام مستندات و مدارک اصلی دست من است و من آنها را در اختیار دارم. قطعاً اگر طاهری وقتی را تعیین کند که او را ببینم، همه مدارک و مستنداتی که در اختیار دارم را به او نشان خواهم داد.

مدیر برنامه‌های افشین قطبی خاطرنشان کرد: با توجه به نظر مثبتی طاهری برای حل این مشکل، امیدوارم هر چه زودتر وقتی دراختیار من قرار داده شود تا ضمن ارائه مدارک و مستندات، این موضوع قبل از اینکه کار به شکایت بکشد حل شود. باید بگویم طاهری خیلی مصمم بود که این جلسه برگزار شود و امیدوارم با توجه به مصمم بودن او، هر چه زودتر وقتی تعیین شود تا بتوانم با او دیدار کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس