عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه عدم تمکین به نهادهای قانونی نوعی دیکتاتوری است، گفت: اعتماد و تمکین به نهادهای قانونی، شرط اول مردم‌سالاری است.

به گزارش مشرق، الیاس نادران عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به لزوم تمکین به رای شورای نگهبان اظهار داشت: اعتماد و تمکین به نهادهای قانونی که وظیفه خود را انجام می‌دهند، شرط اول مردم‌سالاری است و در تمام دنیا نیز این رویه وجود دارد که نهادهای نظارتی وظایف خود را انجام دهند.

نادران با بیان اینکه عدم تمکین به نهادهای قانونی نوعی دیکتاتوری محسوب می‌شود، افزود: افراد با خود رایی و اعمال سلیقه می‌خواهند که همه تابع نظر آنها باشند و این مصداق دیکتاتوری است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: یک نگرانی که وجود دارد این است که طراحان کودتای رنگی 88 بخواهند دوباره آن کودتای ناموفق را در کشور مدیریت کنند و کلید بزنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    ١-احترام به قانون نشانه تمدن و سطح بالاي شعور است طبق قانون اساسي ،شوراي نگهبان مسئول احرار صلاحيت است به قانون احترام بگذاريم بيشتر كشور و ملت منفعت ميبرند ٢-اصلاحات قانوني براي كاهش تعداد كانديدا لازم است كه در دوره بعد اعمال شود مثلا هر كانديدا ده ميليون تومان هزينه ثبت نام بدهد وشوراي نگهبان موظف شوددلايل رد صلاحيت به مردم اعلام شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس