کد خبر 527863
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

سلفی‌ها با پشتیبانی سعودی‌ها فراخوانی را در شبکه‌های اجتماعی علیه وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر به راه انداخته‌اند.

به گزارش مشرق، سلفی‌ها با مطرح کردن ادعای تلاش امیر موسوی برای "نشر تشیع"، فعالیتهایی را در شبکه‌های اجتماعی برای درخواست اخراج او به راه انداخته اند.

"انور مالک" نویسنده و حقوقدان الجزایری که مقیم فرانسه است، در پس پرده این حملات تبلیغاتی قرار دارد.

وی به شبکه سعودی "العربیه" گفت: من هشتگ "#اخراج_امیر_موسوی" را به راه انداختم.
مالک مدعی شد: "موسوی تلاش می کند در الجزایر لابی شیعه ایجاد کند .. به همین دلیل فراخوانی را علیه او به راه انداختیم."

مالک در خصوص اینکه آیا مسؤولان الجزایری از ادعاهای او باخبر هستند، به این شبکه سعودی گفت: "نمی دانم، اگر مسؤولان می‌دانند و سکوت کرده‌اند این امر فاجعه است، ولی اگر نمی‌دانند این فاجعه بزرگتر است."

سلفی ها و وهابی ها در کشورهای مختلف عربی که از کمک و پشتیبانی عربستان برخوردارند، همواره فشارهای بسیاری را علیه شیعیان در این کشورها وارد می کنند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    با سلام ، خاک بر سر کشورهای عربی کنند که عربستان شعور آنها را به بازی گرفته و با اسم تشیع تمام کشورهای عربی را به هم ریخته است . آخر نمی دانم ما اهل سنت باید چقدر ساده باشیم که وهابیت تمامی دیدگاه های ما را به مسخره گرفت و به بهانهی شیعه ستیزی آنها رانابود کرد و بین برادران شیعه ما و ما اهل سنت تفرقه انداخت و علمای ما را در عراق و سوریه ترور کرد و ما نه تنها آن را محکوم نکردیم بلکه آن را دفاع از اهل سنت دانستیم که متأسفانه اگر وضع به همین منوال پیش برود باید فاتحه ی همه چیز را بخوانیم . از هم کیشان خود این سؤال را دارم اینکه می گویند ایران مسبب این همه کشتار است پس چرا ارتباط ایران با مردم سوریه خوب بود و برادران ما در سوریه از برادران شیعه پذیرایی می کردند و بین شیعه و اهل سنت معامله صورت می گرفت و اصلاً بحث از درگیری نبود چطور شد که ناگهان از مرکز ترکیه و اردن درگیری ایجاد شد و با ورود شبه نظامیان داعش این همه کشتار از برادران شیعه و اهل سنت صورت گرفت . برادران شیعه و اهل سنت به هوش باشید که دولت عربستان در پی ترویج همان مذهبی است که روزگاری برای تأسیس آن هزاران نفر اهل سنت در طائف قربانی شدند و در آن زمان هم کسی اعتراضی به این کار نکرد و این شد که الان می بینید .
  • عباس ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    ولی بدانند هر که با آل علی درافتاد ورافتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس