عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، با اشاره به تلاش‌های این شورا برای تهیه لیست نهایی انتخاباتی اظهار داشت: لیست تا دو هفته دیگر نهایی می‌شود.

به گزارش مشرق، "اسماعیل کوثری" عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، با اشاره به تلاش‌های این شورا برای تهیه لیست نهایی انتخاباتی اظهار داشت: کلیه افراد داوطلب نمایندگی مجلس برای حضور در شورای ائتلافی دعوت شده‌اند.

وی افزود: صلاحیت این افراد برای حضور در لیست نهایی، در یک شورای 7 نفری که خودشان داوطلب نمایندگی نیستند، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

کوثری درخصوص زمان ارائه لیست نهایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: لیست تا دو هفته دیگر نهایی می‌شود.

وی همچنین درباره نوع تعامل شورای ائتلافی اصولگرایان با فراکسیون رهروان ولایت مجلس ابراز کرد: اعضای رهروان تاکنون تنها در حد نمایندگی مجلس فعال بوده‌اند و در بیرون از مجلس، به طور سازمان‌یافته و حزبی فعالیت نداشته‌اند. چنانچه رهروان مایل به فعالیت انتخاباتی باشد، بایستی ثبت شود و رسمیت پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شورای ائتلافی اصولگرایان گفت‌وگویی را با اعضای فراکسیون رهروان جهت پیوستن به ائتلاف نهایی داشته است گفت: خیر؛ شاید برخی از اعضای رهروان در شهرستان‌ها بیایند و به عنوان اصولگرا فعالیت کنند اما تاکنون از فردی در قالب فراکسیون رهروان ولایت برای حضور در شورای ائتلافی دعوت نشده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس