وزیر امور خارجه سعودی در پاسخ به سوالی درباره شیخ نمر باقر النمر و تعدادی دیگر از اتباع عربستان که به تازگی اعدام شدند، این مساله را با کشتن عده ای در بمباران جنگنده های آمریکایی مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه سعودی در پاسخ به سوالی درباره شیخ نمر باقر النمر و تعدادی دیگر از اتباع عربستان که به تازگی اعدام شدند، این مساله را با کشتن عده ای در بمباران جنگنده های آمریکایی مقایسه کرد.

عادل الجبیر در گفتگو با شبکه خبری "سی ان ان"، درباره این اعدامها گفت: اگر آمریکا با بمباران مواضع داعش، 47 نفر ازعناصر آن از جمله کسی را که به قتل آمریکایی ها اقدام کرده باشد، بکشد، بدون شک مردم آمریکا برای شادی به خیابان می آیند.

اظهارات عادل الجبیر در حالی مطرح می شود که بسیاری از فعالان حقوق بشری در جهان بر این باورند که اعدام شیخ نمرالنمر بر خلاف اصول حقوق بشری بوده است و از لحاظ علت صدور و نحوه اجرای حکم به شدت مورد انتقاد نهادهای حقوق بشری قرار گرفته است.

گفتنی است، شیوه جنایت ها و اعدام های رژیم سعودی همانند داعش از طریق بریدن سر با شمشیر در جهان نادر است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    یعنی حرومزاده تر از این آل سعود نیست. یعنی امکان داره آدم انقدر نفهم، انقدر بیشعور، انقدر نچسب ب ب بابا حداقل دین ندارید آزاده باشید. تو همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، عوامل و نامسلمانانی هستند که با تفکر وهابیت و سلفیت شما، بمب گذاری و کشتار میکنند اونوقت شیعیان که بر اساس عقل و کتاب و دین به مبارزه با این شیاطین رفتند رو با داعش مقایسه میکنه. یعنی نفهمی رو به نهایت رسوندند. یعنی اینها همون نسلی هستند که دختران رو زنده به گور میکردند. مشرق مدیونی مو به مو منتشر نکنی
  • علی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    نمیشه مطالب مربوط به این ملعون خبیث‌رو بدون عکس کار کنید و حل‌مونو بهم نزنید!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس