کد خبر 526397
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

آمریکا و ترکیه توافق کردند در پایگاه بعشیقه در نزدیکی موصل عراق با همدیگر همکاری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، منابع نخست وزیری ترکیه از توافق آنکارا و واشنگتن برای هماهنگی و اقدامات جدید مشترک در پادگان بعشیقه عراق در نزدیکی موصل خبر داد.

در بیانیه نخست وزیری ترکیه که بعد از دیدار جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا با داود اوغلو نخست وزیر ترکیه آمده است: در جریان این نشست درباره تعمیق همکاری ها در بعشیقه و اتخاذ تدابیر جدید توافق شد.

گفتنی است ان در حالی است که بعد از ورود نیروهای ترکیه به پادگان مذکور که با اعتراضات دولت مرکزی عراق ، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از ترکیه خواسته بود تا نیروهای خود را از این پادگان خارج کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    این خبر چند نکته داره: 1- ثابت شدن هماهنگی امریکا ئ ترکیه در ورود ارتش ترکیه به عراق و اینکه با اجازه ی امریکا وارد شده اند. 2- دولت عراق به اندازه ی یک گروه مسلح داخلی مانند جیش المختار برای دفاع از خاک عراق قدرت ندارد و تمام ادعاهای آنها پوشالی است. 3- گروه های مقاومت عراق تنها ادعا دارند و هیچ کاری بر ضد متجاوزین ترک نکردند.(به غیر از پرتاب بی اثر چند راکت یا خمپاره به محل آنها) 4- حیف جوانان این مرزو بوم که برای کمک به عراق به آن کشور رفته اند و بغداد را از خطر سقوط نجات دادند. 5- ما هرگز نمی توانیم به سیاست مداران عراقی اعتماد کنیم چون آنها هم گوش به فرمان آمریکا هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس