معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از حذف ردیف بودجه طرح‌های کلان ملی در بودجه سال ۹۵ خبر داد و گفت: به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نامه فرستاده و امیدواریم ردیف بودجه طرح‌های کلان ملی احیا شود.

به گزارش مشرق،  وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم  با اشاره به حذف ردیف بودجه طرح‌های کلان ملی از بودجه سال 95 گفت: تشخیص دوستان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به این صورت بوده است که ردیف بودجه طرح‌های کلان حذف شود، ولی می‌گویند که از ردیف‌های دیگر این بودجه را تأمین می‌کنند.

وی افزود: شورای عتف از قبل هم ردیف بودجه مستقل نداشت و یکی از مصوبات ما این بود که شورای عتف دارای ردیف مستقل باشد، ولی حالا ردیف بودجه مربوط به طرح‌های کلان نیز حذف شده است.

احمدی ادامه داد: احتمالاً این ردیف بودجه یا از قلم افتاده یا اشتباهی صورت گرفته است که دوستان ما در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور معتقدند که بودجه طرح‌های کلان از 7 هزار میلیارد بودجه وزارت علوم کمک می‌کنند.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم عنوان کرد: نظر شورای عتف این است که ردیف بودجه طرح‌های کلان احیا شود و به همین دلیل به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نامه زدیم و امیدواریم این ردیف بودجه احیا شود زیرا دولت بنا دارد درصد بودجه تحقیقات را افزایش دهد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس