عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تاکید براینکه در طول انقلاب اسلامی جریان اصولگرایی تا این اندازه انسجام و همدلی نداشته‌اند، گفت: تمام گروه‌های و طیف‌های اصولگرا به این جمع بندی رسیده‌اند که یک لیست ارائه کنند.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری ظهر امروز در نخستین گردهمایی شورای مرکزی و معتمدین مجمع فرهنگی و بصیرت افزایی همیاران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اصولگرایان در انتخابات پیش رو دچار غفلت نمی‌شوند و با اتحاد و همدلی پیروزی در دسترس را متزلزل نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رقیب اصولگرایان دنبال اختلاف در این جریان بود به طوری که در برخی مواقع سعی می‌کند ما را دچار محاسبه غلط کند و مدلی ارائه می‌دهد که برون رفتی ندارد، بیان کرد: اختلاف اصولگرایان سبب شکست این جریان و منسجم شدن رقیب می‌شود؛ البته امسال قطعا تجربه سال 92 انتخابات ریاست جمهوری دیگر تکرار نمی‌شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه اصولگرایان نباید رقیب را دست کم بگیرند، افزود: در طول انقلاب اسلامی جریان اصولگرایی تا این اندازه انسجام و همدلی نداشته‌اند و به طور حتم منتج به نتیجه می‌شود.

وی با بیان اینکه فهرست امضاء شده توسط آیات موحدی‌کرمانی، یزدی و مصباح‌یزدی مورد تایید تمام گروه‌های اصولگرا است و حمایت می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‎های انجام شده از 190 نامزد اصولگرای ثبت‌نام شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران 60 نفر انتخاب و بعد از انجام نظرسنجی یک فهرست 30 نفره انتخاب می‌شود.

شاکری با تاکید براینکه با اتحاد و همدلی پیروزی از آن اصولگرایان است، خاطرنشان کرد: تمام گروه‌های و طیف‌های اصولگرا به این جمع بندی رسیده‌اند که یک لیست ارائه کنند و حتی اگر از یک گروه حتی یک نفر در لیست نهایی نباشد هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس