فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: مرزهای ایران به طور کامل تحت کنترل است.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی امروز در یادواره 136 شهید والامقام شهرستان رضوانشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مقوله قدرت در دنیای سیاست اشاره کرد و اظهار داشت: یک زمانی گفته بودند قدرت فقط دست آمریکاست و یک زمان می‌گفتند که قدرت جهانی، دو قطبی است و امروزه نیز گفته می‌شود انتقال قدرت در جهان به‌صورت چند قطبی است.

وی انتقال قدرت در ایران را از نوع انتقال قدرت  به مردم دانست و گفت: این انتقال قدرت یک انتقال قدرت الهی است  که در آن مردم تحت زعامت ولی امر مسلمین، مقدرات کشور ایران اسلامی را رقم می‌زند.

امیر اسماعیلی با اشاره به مقوله نفوذ، تصریح کرد: بهترین و کم هزینه ترین راه نفوذ برای دشمن، نفوذ فرهنگی است چرا که خاکریز دشمن نه در کشور خودش بلکه در کشورهای دیگر است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ابزارهای  نفوذ دشمن را استحاله سیاسی دانست و گفت: دشمن سعی دارد در این استراتژی نفوذ باعث فاصله و جدایی بین دولت و ملت گردد که هیچ وقت هم موفق نخواهد شد.

وی دیگر ابزار نفوذ را ترویج روحیه نا امیدی دانست و اظهار کرد: دشمن سعی می‌کند بین اقشار جامعه جو نا امیدی ایجاد کند، البته مشکلاتی وجود دارد اما نا امیدی کار شیطان است.

وی از دیگر مسائل نفوذ را شکاف مذهبی دانست و گفت: دشمن می‌خواهد از طریق شکاف مذهبی و اختلاف بین شیعه و سنی در واقع هویت دین اسلام را خدشه دار کند و دین ما را به خطر بیندازد که مسلمین جهان باید مثل ملت بزرگ ایران آگاه و بیدار باشند.

امیر اسماعیلی به آمادگی کامل نیروهای مسلح اشاره نمود و گفت: امروز بحمدالله فرزندان غیور ایران زمین در نیروهای مسلح از چنان اقتداری برخوردار هستند که حتی یک لحظه اجازه نخواهند داد که دشمنان ایران اسلامی نگاه چپ به مرزهای آبی، خاکی و دریایی ما بیندازند.

وی تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) را بسیار مهم دانست و افزود: گوش به فرمان ولی فقیه بودن باعث شکست ناپذیری نظام شده است و این ولایتمداری جمهوری اسلامی ایران را بیمه نموده است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خاتمه خطاب به مردم رضوانشهر بیان کرد: درود خدا بر 136 شهید شهرستان رضوانشهر اعم ازشیعه و سنی و خانواده‌های معظم ایشان، درود خدا بر مسئولین شهرستان و درود خدا بر مردم شریف و قهرمان رضوانشهر که چنین یادوراه باشکوهی را برگزار نمودند.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی، برنامه‌هایی همچون روایتگری و مداحی ذاکر اهل بیت نیز اجرا شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهمن تهرانی ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    سیستم پسشرفته باور 373 چی شد؟ گیر کردید؟ ما باید به دنیا نشون بدیم که نه تنها نیازی به اس 300 نداریم بلکه می تونیم حتی بهتر از اس 400 رو هم خودمون تولید کنیم... فقط سرمایه گذری و بها دادن به دانشمندان جوان ایران در نزدیک به ده هزار شرکت های تک کشور که با کمبود بودجه و فورتن علم و تخصص دست و پنجه نرم می کنند، مشکل کشور رو یکبار برای همیشه حل میکنه... ضمنا این آر کیوی 16 متری بمب افکن ایرانی چی شد که سپاه روش کلی مانور داد؟ ما نباید بدنبالکپی تجیهزات جنگی30سال پیش دنیا به این بهانه که آپدیتشون میکنیم باشیم... ما باید روی طرحهای بومی با فناوری فراتر از تکنولوژی امروز دنیا کار کنیم تا بلاخره این گپ بین خودمون و دشمنانمون رو از بین ببریم مشرق یه گزارش تهیه کن ببین سرنوشت قاهر و باور و آر کیو ایرانی با اینهمه آبروریزی و تبلیغاتی که کردیم چی شد؟
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    خدا حفظتان کنه ان شا الله برای سلامتی مدافعان اسمان ایران صلوات اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • افشین تهران ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    ببخشید!!!همچین دستور میدی و توضیح میخوای که انگار فرمانده کل قوا هستی؟منظور از این ما کیه؟خودت هم جزو این ما هستی؟اگه هستی تا حالا چکار مثبتی کردی ؟این پروژه هایی که شما حرفش رو میزنی از یکسال دیگه تا حداقل ده سال دیگه زمان میبره خروس قندی که نیستکه شما میخوای دو سه ساله تحویل بدن.جنگنده نسل 5 در پیشرفته ترین کشورها که تحریم هم نیستن از 10سال تا 15 سال زمان میبره انوقت شما توقع داری سه ساله تولید انبوه بشه؟در پهباد هم ایران هیچ مشکلی نداره چون سالهاست که داره در این مورد کار میکنه و هر وقت که لازم بشه بمن و شما اطلاع رسانی میکنن.فعلا سیاست دولت در کم کردن نگرانیهای کدخدا هست تا بعد.باور هم موشکهاش تست شده و تست گرم سامانه هم انجام شده که من نمیدونم تست گرم یعنی چی اگه کسی میدنه بگه و دارن زیر سامانه های اون رو کامل میکنن و فعلا اس 300 چه تحویل بشه و چه نشه سامانه های بومی پیشرفته رعد و طبس و سوم خرداد دست ما رو پر کردن.همین چند وقت پیش سامانه سوم خرداد با موشک صیاد 2 ازمایش شد و فیلمش در اپارات هم هست .عیب رسانه های ما فقط اینه که مثل غربیها تبلیغات نمیکنن که شاید در این مورد هم محدودیت دارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس