فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام پیامی صادر کرد.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح(علیه السلام) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حمد و سپاس بیکران خداوند سبحان که جمال هستی را به خلقت اشرف کائنات و شافع روز عرصات و افضل جمیع اهل الارض و السماوات مزین فرموده و به وجود مبارک اشرف مخلوقات حضرت رحمه للعالمین، خاک ذلت و خواری را از چهره پیروان و تابعان شریفش بزدود.

این پیام می‌افزاید: 17 ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت، روز شکسته شدن بتها و فرو ریختن کاخ ستمگران زراندوز و زورمدار است. آنان که همواره آیین الهی را سدّی در مقابل منافع خود دیده و در طول تاریخ به دنبال استثمار امت ها و تضعیف ملت های آزادیخواه و یکتاپرست بوده اند.

در این پیام تصریح شده است: در حال حاضر نیز استعمارگران نوین با تأسی به اجداد مستکبر و جاهل خود، دین مبین اسلام را که در حال گسترش سایه فراگیر آن بر ملت های حق طلب در سراسر جهان می باشد، بزرگترین مانع در سلطه بر ملتها و منابع عظیم آنان دانسته و همواره از راه تفرقه در پی اختلاف افکنی بین ادیان و مذاهب هستند تا بتوانند استعمار نوین خود را محقق نمایند.

در پایان این پیام آمده است: فلذا رهبر کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره) همچون همیشه با نگاه تیزبین و افکار ژرف و درک عمیق خود از مسائل جهان، خطر سیطره اجانب بر امت اسلامی و فروپاشی جوامع آنان را، احساس و منبعث از آیه شریفه "واعتصمو به حبل الله جمیعاً ولاتفرقوا" با اعلام ایام میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) به عنوان "هفته وحدت"، ندای وحدت و یکپارچگی امت الهی- اسلامی را طنین افکن نمود و نقطه عطفی را در عزّت، سربلندی و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان به وجود آوردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خداپرست ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    تبریک میلاد مسیح کجاست؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس