کد خبر 525670
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

منابع میدانی سوری از آغاز عملیات گسترده ارتش و نیروهای متحد آن به منظور محاصره «جبهة النصره» و قطع امدادرسانی به آن در ریف شمالی حمص خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه به منظور قطع ارتباط گذرگاه‌های امدادرسانی به گروه تروریستی «جبهة النصره» در مقر اصلی این گروه در شمال استان حمص یعنی در شهر «تلبیسه» و «الرستن»، عملیات گسترده‌ای را شروع کرده‌ است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه گزارش داد: ارتش سوریه و متحدان آن پس از آنکه عرصه را برای گروه تروریستی جبهة النصره طی چندین مرحله تنگ کردند، با هدف محاصره عناصر این گروه در شهرهای تلبیسه و الرستن شروع به عملیات گسترده‌ای کرده است.

منابع میدانی در شهر «سلمیه» پنج شنبه (امروز) اعلام کردند ارتش سوریه و متحدان آن پس از حملات گسترده توانستند بر تعدادی از روستاهای مهم از جمله «جنان»، «القنطرة»، «الجمالة»، «تقسیس»، «الصارومیة»، «المخرز»، «سریحین»، «الرملیة» و مناطق اطراف آن سیطره پیدا کرده و مواضع خود را تثبیت کنند.

این منبع همچنین خبر داد، ده‌ها بسته‌های انفجاری و مین در مساحت روستاهای آزاد شده وجود دارد که تروریست‌ها برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه آن‌ها را کار گذاشته‌اند و یگان‌های مهندسی متخصص نیروهای دولتی سوریه اقدام به پاکسازی و خنثی‌سازی‌ آن‌ کرده است.

آغاز عملیات جدید ارتش سوریه علیه «النصره»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    باز شروع شد مشرق اسم چهار تا روستا رو یاد گرفت مدعی شد گرفتنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس