کد خبر 525523
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

محمد نوازی به گفته های برانکو ایوانکویچ علیه استقلال پاسخ داد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی به آينده استقلال اميدوار است و با اعتماد به نفس خاصي از موفقيت‌هايي حرف مي‌زند كه در پيش است. مربی - آناليزور آبی‌پوشان از حرف‌هاي برانكو كه گفته است استقلال يك‌سوم پرسپوليس هم موقعيت خلق نكرد، ناراحت بود و جوابش را داد.

* شرايط اين روزهای استقلال چگونه است؟

خوب!

* خوب است، فقط همين...

تمرينات خوبی را پشت سر گذاشته‌ايم. تمريناتی كه بيشتر بر پايه بدنسازی استوار بود و براي اين كه قوای جسمانی بازيكنان را بالا ببريم، چاره‌ای جز اين نداشتيم. البته دوران بدنسازی به اتمام رسيد و فشار تمرينات كاهش پيدا كرد، حالا برای اين كه بچه‌ها را در شرايط مسابقه قرار دهيم، چند بازی تداركاتی را در دستور كار قرار داديم. اولين جدال‌مان برابر اميدهای‌مان بود و فردا رودرروی تيم ملی دانشجويان قرار می گيريم.

* پرويز مظلومی در تمرين استقلال غايب بود.

خب كه چی؟!

* اين غيبت، حاشيه‌ها و شايعاتی را به همراه داشت؛ شايعه قهر سرمربی استقلال.

نه آقا، از اين خبرها نيست و پرويزخان هم كسالت شديدی داشت و هم اين كه دنبال برخی امور بود، به همين علت نتوانست در تمرين شركت كند. اين شايعات وجود خارجی ندارد و باور نكنيد. مظلومی تمام فكر و ذهنش معطوف به موفقيت استقلال است.

* استقلال در فصل نقل و انتقالات توفيق چندانی نداشت.

به هر حال دنبال بازيكنانی بوديم تا تيم را تقويت كنيم اما نشد. برخی از بازيكنان پول زيادی طلب كردند و برخی ديگر باشگاه‌شان اجازه حضور در استقلال را نداد.

* فقط می توانيد بازيكن خارجی جذب كنيد.

دنبال اين موضوع هستيم و بايد بازيكن خارجی را بگيريم كه بتواند به استقلال كمك كند. يك بازيكن مدنظر ماست و در صورتی كه شرايط فراهم شود، به ايران می آيد.

* استقلال بازی سختی را برابر ذوب‌آهن پيش رو دارد.

اين يكی از جدال‌های سرنوشت‌ساز استقلال در راه قهرمانی است. ذوب‌آهن يكی از رقيبان اصلی آبی پوشان محسوب می شود و می توان گفت اين بازی ۶ امتياز دارد. اگرچه بازی در خانه حريف برگزار می‌شود اما تيم ما نيز آمادگی لازم را داشته و از توان بالايی برخوردار است، به اميد خدا می‌رويم تا بتوانيم با يك نتيجه مطلوب زمين را ترك كنيم.

* برانكو گفته استقلال يك‌سوم پرسپوليس هم موقعيت خلق نكرد؟

برانكو اول ايرانی شود، بعد حرف بزند. ايشان نمی داند حد و اندازه استقلال و پرسپوليس كجاست. زدن اين حرف‌ها اصلاً خوب نيست و نبايد اين‌گونه صحبت‌ها را مطرح كرد. استقلال و پرسپوليس از تيم‌های مطرح و پرطرفدار فوتبال ايران هستند. توهين، اشتباه است. ما همواره برای پرسپوليس احترام ويژه‌ای قائل بوده‌ايم و حرفی را بر زبان نمی آوريم كه باعث رنجش خاطر شود.

* رضا احدی هم به خاك سپرده شد.

رضا احدی از فوتباليست‌های بزرگ اين مملكت بود كه به حق واقعی‌اش نرسيد. او برای استقلال زحمات زيادی كشيد و من نمايش‌های خوبش را به خاطر دارم. او غريبانه رفت و كاش قبل از اين كه فوت می كرد و زنده بود، قدرش را می دانستيم. كاش به پيشكسوت‌ها تا زمانی كه هستند، بها می داديم. درگذشت آقارضا كه از همه جهات نمونه و دوست‌داشتنی بود، يك ضايعه بزرگ برای فوتبال ايران است. از صميم قلب فقط دعا می كنم خداوند بزرگ به خانواده احدی صبر بدهد. 

 

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاج ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 1
    برانکو از کل مربیان لیگ برتر دسته اول و دوم حتی تمام باشگاه های شهرستان باهوشتره. درحد فرگوسن
  • پیش به سوی فتح دو جام ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    1 0
    آقای نوازی دمت گرم خوب گفتی ...برانکو بلده با مافیای رسانه ای که پشت پرسپولیسه و با حرفه ای گری جو روانی کشور رو به نفع پرسپولیس تغییر بده ... اگه لابی های پرسپولیس ایشالله دو تا جام واس ماست..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس