حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به بازداشت نظامیان آمریکایی توسط سپاه در خلیج فارس فرمودند: این حرکاتی که جوانان سپاه پاسداران کردند و فرصت نشده که من از آنها تشکر کنم، کار بسیار درستی بود.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان امروز خود در جمع دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، با قدردانی عمیق از اقدام نیروی دریایی سپاه در بازداشت نظامیان آمریکایی در خلیج فارس فرمودند: آنها (پاسداران) در مقابل تجاوز دشمن، هویت و قدرت ایران را نشان دادند و مسئولان نیز باید در همه عرصه ها همین گونه عمل کنند و هر جا دشمن از خطوط منافع ملی ایران تجاوز کرد با قدرت جلوی او را بگیرند.

در تاریخ 22 دی ماه نیروی دریایی سپاه پاسداران دو شناور نظامی آمریکایی را در هنگام ورود به آبهای ایران در حوالی جزیره فارسی توقیف و  10 نفر از تفنگداران ارتش این کشور را بازداشت کرد که این موضوع بازتاب‌های گسترده‌ای در داخل و خارج از کشور به همراه داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نهضت جهانی صلوات ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اگر سپاه نبود کشور نبود:حضرت امام رحمه الله علیه اکنون باید گفت اگر سپاه نباشد قطعا انقلاب نخواهد بود لذا برای سلامتی تمامی نیروهای مسلح بخصوص سپاهیان وبویژه دریا دلان سپاه 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد و/ال محمد وعجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس