فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب از نصب 250 دوربین ثبت تخلف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: پوشاندن و دستکاری پلاک در قانون جرم تلقی می‌شود و مجازات حبس3 ماهه تا یک ساله را در بر دارد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید سپهری درباره طرح پلیس پلاک اظهار کرد: در حال حاضر 250 دوربین در سطح شهر تهران برای ثبت تخلف خودروها و موتورسوران است، با این وجود خودروها و موتور سورانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند با جدیت با آنها برخورد خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر طرح برخورد با موتورسواران با جدیت دنبال می ‌شود، افزود: روزانه 300 تا 400 دستگاه موتورسیکلت به دلیل مخدوش کردن پلاک متوقف می‌شود.

سرهنگ سپهری همچنین با اشاره به این مطلب که خودروهایی که جهت ورود به طرح ترافیک دوربین گریزی کرده، یا پلاک خود را مخدوش کرده باشند، توسط گشت‌های نامحسوس یگان عملیات پلیس راهور متوقف شده و به دادسرای 32 راهور معرفی می‌شوند، افزود: پوشاندن و دستکاری پلاک با هر ابزار در قانون جرم تلقی شده و مجازت حبس3 ماهه تا یک ساله را در بر دارد، چرا که دستکاری پلاک، هویت خودرو را دچار اخلال می‌کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس