کد خبر 52489
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵

از روزی که ما به یاد می آوریم، مرحوم حجازی از همه طلب کار بود و مدام در مصاحبه ها می گفت که هیچ کس به من کمک نمی کند. هیچ وقت هم کسی نپرسید مگر فرق شما با آن بیماری که در بیمارستان بستری است و به دلیل نداشتن پول حتی پانسمان هایش را عوض نمی کنند چیست؟

به گزارش وبلاگستان مشرق، امیرعباس در یکی از مطالب اخبر وبلاگ "نامحرمانه" نوشت: در دنیایی که اسطوره هایش در نهایت گم نامی و بی توجهی دنیاداران، پس از تحمل درد و رنج چندین ساله مظلومانه به شهادت می رسند، ناصر حجازی می شود بزرگ ترین اسطوره ملی.
مهم ترین دلیل اسطوره شدن او نیز این بود که اواخر عمرش چند جمله سیاسی گفت که به مذاق دشمنان و منافقین خوش آمد و ناعادل فردوسی پور که یار فتنه گران است، آنتن جام جم را با نام این بازیکن اسبق اشباع کرد!
حجازی بازیکن اسبق فوتبال ایران است که ظاهرا دروازه بان خوبی بوده است، اما اینها که تحت تأثیر جو یا به خاطر اغراض و امراض سیاسی سنگش را به سینه می زنند، حتی یک بازی او را ندیده اند.
از روزی که ما به یاد می آوریم، مرحوم حجازی با خیلی ها دعوا داشت و از همه طلب کار بود. به خاطر بیماری اش از مسئولین مساعدت دریافت می کرد و مدام در مصاحبه ها می گفت که هیچ کس به من کمک نمی کند. هیچ وقت هم کسی نپرسید چرا همه باید جمع شوند و به شما کمک مالی کنند؟ مگر فرق شما با آن بیماری که در بیمارستان بستری است و به دلیل نداشتن پول حتی پانسمان هایش را عوض نمی کنند چیست؟
این در حالی بود که ناصر خان حجازی وضع مالی خوبی داشت، و حتی در یک سال گذشته فقط به یمن زخم زبان های معروفش، فتح الله زاده به او یک مقام تشریفاتی با حقوقی قابل توجه در باشگاه استقلال تقدیم کرد تا از شر زبان تند و پرخاشگرش در امان باشد!
این روزها که باب مرده خوری و مرده پرستی باز شده است، حتی هیچ کس جرئت نمی کند بپرسد کجای حجازی اسطوره بود؟ بازی او در تیم تاج؟ یا بازی او در تیم ملی شاهنشاهی که هیچ کدام از ما نه آن را به یاد می آوریم و نه بنده سربازی در تیم ملی شاهنشاهی را افتخار می دانم.
بعضی از شما می دانید که نگارنده دل بسته استقلال است، اما رنگ پیراهن مقدس نیست که آن را بپرستیم و هر که رنگ مورد نظر ما را پوشید قدیس بدانیم.
اگر تختی اسطوره شد، به دلیل جوان مردی اش بود نه به دلیل پوشیدن دو بنده تیم ملی شاهنشاهی. اگر نامی از پوریای ولی هست، به خاطر خصلت های پهلوانانه اوست. اما این آدم هایی که در موج مرده پرستی قرار گرفته اند و یقه جر می دهند، نمی توانند یک ویژگی مثبت از حجازی که قابل الگو برداری باشد معرفی کنند.
ناعادل فردوسی پور از حجازی دو ویژگی برمی شمرد: یکی خوش تیپی (!) و دیگری صراحت لهجه و شما می دانید که پرخاشگری و دعوای لفظی با مسئولین بر سر پول یا دعوای لفظی با هم قطاران بر سر شهرت و افتخارات را فردوسی پور صراحت لهجه می خواند!
حتی همین مسئولینی که با بیمار، مرده، بازماندگان و عزاداران ناصر خان عکس یادگاری گرفتند، به شهادت نزدیکان شان، در دل برای حجازی ارزش فوق العاده ای قائل نیستند و همه این تظاهرها به این دلیل بود که به شهرت شان لطمه نخورد و در برنامه سرگردنه 90 از ایشان باج خواهی نکنند.
این مسئولین جرئت نمی کنند از یکی از این به اصطلاح کارشناسان یا طرف داران افراطی بپرسند، حجازی با آن اخلاق تند و با آن لحن طلب کارانه، چه ویژگی مثبت اجتماعی داشت که او را الگو یا اسطوره بدانیم.
خلاصه کلام اینکه چه کسی با کدام دلیل عقلی و منطقی ناصر خان را اسطوره می داند؟ اصلاً کدام اسطوره؟!
بنده تعریضی به خود مرحوم حجازی ندارم و برای ایشان آرزوی آمرزش دارم. هر چه آمد در مذمت موج مرده پرستی کورکورانه بود. دعا بفرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 128
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 15
  • بنده گنهکار خدا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 4
    سلام علیکم خداوند همه گذشتگان راببخشد وبیامرزد. چه عجب بالاخره یکی پیدا شد وبنده حقیر رو از این سردرگمی نجات داد.خدا خیر بده کسی رو که این متن رو نوشته دیگه داشت کم کم باورم میشد که این خدابیامرز واقعا یه اسطورس مثل اون جوون سیزده ساله که برای دفاع از وطنش رفت زیر تانک ویا مثل هزاران شهید گمنام که به عظمت خداوند قسم اونا اسطوره هستن نه ما وامثال ما. آقا جون ,این بنده خدا مگه کی بوده که انقدر اونو بزرگ جلوه میدینش والله تو دوران بازی کردنش هم مثل بقیه بازیکنان تاریخ فوتبال ما بودش حتی به اندازه عابدزاده هم معروف نبوده به خدا من از این اهالی فوتبال در تعجب هستم اونا که دستشون تو کاره و می دونن که چه بازیکنی چه کاری برای فوتبال این مملکت کرده وچه بازیکنی هیچ تاثیری در روند رشد فوتبال نکرده. ایشون که ابتدای صحبتام هم عرض کردم خدا بیامرزدشون بازیکن عجیب غریبی نبوده که بابا.یه فوتبالیست کاملا معمولی بوده والسلام. خدا خیرتون بده از این حقایق دریغ نکنید وبه زبون بیارید دیگه دلم داشت می ترکید از این تو بوق وکرنا کردن بعضیا که به قول شما که الحق هم راست گفتین از برنامه 90می ترسن. یعنی برنامه 90از خشم وعذاب خداوند هم ترسناکتره که بعضیا برای تظاهر حاضرن یه همچین کارایی کنن که نکنه زیر سوال برن.این افراد روز مرگ رو فراموش کردن به یاد بیارید لحظه مرگ رو که دیگه هیچ کس به دادتون نخواهد رسید وتمام کارهایی که تواین دنیا کردین مثل یه فیلم یک لحظه از ذهنتون می گذره وبلافاصله با درد ورنج حضرت ازرائیل جانتون رو از جسمتون خارج می کنه وانگاه در پیشگاه حضرت حق خواهید بود وخداوند شروع به محاسبه اعمالتون می کنه وبدونید که هیچ چیز ترسناکتر از خشم خداوند نیست حتی برنامه 90 مرگ رو هیچ وقت وحتی برای یک لحظه هم فراموش نکنید که فراموش کردن مرگ یعنی چشیدن عذاب الیم پروردگار.
  • وحيد بسيجي ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 3
    كاملا با حرفتون موافقم اسطوره يعني جوانمردي و ايثار گري نه فوتباليست بودن وخوشتيب بودن!
  • محمد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 4
    کلا تو ایران همین جوریه، هر کسی در مخالفت نظام حرف بزنه تو هر صنفی که باشه میشه اسطوره مثل حجازی، اصغر فرهادی و ... بقیه هم واسه اینکه ادای روشنفکری در بیارن بدون اینکه بفهمند همون حرفارو طوطی وار تکرار می کنن. وگرنه نه حجازی فوتبالیست قابلی بود نه فرهادی کارگردان قابلیه!
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 3
    كدام اسطوره - حجازي اعتياد داشت از دوستان نزديكش سوال كنيد
  • وحید ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    6 1
    خجالت بکش تیم ملی شاهنشاهی کدومه پس الانم تیم ملی جمهوری اسلامی!!! ناصر خان یک آزاده بتمام معنا بود آخه اگه اون اسطوره نیست پس کی اسطورست نکنه تویی ! درود بر ناصر خان ناصرخان تو همیشه در قلب مایی و نویسنده های خود فوخته نمیتونن هیچ کاری بکنن
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    باسلام.واقعاقلم شماهمردیف قلم علماءخواهدبود.چون شماهم واقعیتی روبازگوکردیدکه حرف دل خیلی ازواقع بین هاست...خدارحمتش کنه ولی اگردنبال اسطوره میگردیم.لطفاکمی به تاریخ نگاه بکنیم ببینیم کی ها توی تاریخ ماندگارشدند؟ناصرخان یاشهدایی که بی توقع جونشونو کف دستشون گرفتن؟؟؟؟؟خدارحمتش کنه...علی مهدیان همدانی
  • ع.د ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 1
    بالاخره یک نفر پیدا شد برخی ازواقعیتها رابگوید.اسطوره یعنی اینکه یک نفر کار فوق العاده ای راانجام داده باشد که درتاریخ ثبت شود وبه یادگار بماند. شهید فهمیده در جنگ 8ساله بارفتار خود چیزی رایاد داد ودرتاریخ ماندگار شد و...... مرحوم حجازی یک فونبالیست خوب درزمان خودش قبل ازانقلاب بوده که به تناسب وضع آن زمان کلیه دستمزدها را درتاج سابق گرفته و پس ازتاسیس تیم شهباز (شاهین سابق) که شما بخوانید استیل آذین فعلی تعدادی ازستاره های آن زمان به این تیم پیوستند و....بالاخره اینکه این ستاره ها فقط فونبال بازی کردند وتنها افتخارشان یکدوره شرکت درجام جهانی بود وبس. بعدازانقلاب ایشان برای یکدوره به بنگلادش رفته ومربی گری کردند وهمیشه نیز خودراصاحب حق دانسته وطلبکار اززمین وزمان نه حرفی پرمغز ودردفاع از رزمندگان زده اند ونه.....حالا چرا به یکباره اسطوره شده اند خدا داند وبس . امان ازروزی که صداوسما بخواهد یکنفر رابالاببرد چنان به عرش می رساند وخدانکند بخواهد می تواند به فرش برساند این خدابیامرز درروزهای پایانی عمرش متاسفانه دریک اظهار نظر سیاسی درمورد پرداخت یارانه ها به ملت توهین کرد وکسی هم دم برنیاورد.اگر صراحت لهجه می تواند یک نفررااسطوره کند ونظر سنجی شود .پس حق سردارسعید قاسمی که واقعیتهای موجود ومظلومیتهای رزمندگان رابازگو می کند وبجای تشویق، بفهمی ونفهمی مورد بی مهری قار می گیرد چه می شود؟ بیائیم ازواژه ها وکلمات درست استفاده کنیم وکلمات وجملات را درجای خود استفاده کنیم ومناسب استفاده کنیم.
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 1
    انصافا درست گفتید
  • حسين ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 1
    من با نظر اين آقا كاملا موافقم و از ته دلم برايش آرزوي موفقيت ميكنم چون حد اقل اين جرات را پيدا كرد و حرف دل اين مردم رنج كشيده و مظلوم را گفت . الحق و الانصاف گل گفتي آخه بابا انصافتو كجا رفته ؟ آخه چه اسطوره ايه مگه اين آقا چه گلي به سر اين مملكت زده ؟ مگه توپ بازي كردن چه سودي براي ما داره ؟ بابا كمي درست فكر كنيد كشور ما عام ميخواد عالم و دانشمند و انديشمند و كار افرين و به درد بخور ميخواد
  • عاشق جازی ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 2
    شما و امثال شما مخصوصا نویسنده این مطلب 1000 سال هم بدوید انگشت کوچیکه ی ناصر خان هم نمیشوید نلصر خان محتاج به کمک کسی نبود او 10 برابر هزینه ی درمانشو پرت میکرد تو صورت شما این بزرگوار فقط از نامردیها گله داشت. خدا را شکر او این قدر بزرگ بود که سه روز متوالی شد تیتر اول روزنامه های ورزشی و 100 البته شکر که اگه خانواده اش هم زیر تابوتش را نمیگرفتند عاشقانش بودند که زیر تابوتش را بگیرند. ایشان با نوشته های نویسنده این مطلب نه تنها خراب نمیشود بلکه عزیزتر نیز میشود و در قلب ما تا ابد زنده میماند.در ضمن درود بر عادل فردوسی پور.
  • زانکو ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    کدوم اسطوره ... اسطوره ی ورزشی که پزشکان علت مرگش رو مصرف بیش از حد دخانیات دونستن ...
  • ناشناس ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 2
    انصافا همینطور که گفتید اسطوره واقعی کسای دیگه بودن
  • کیمیا ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    حتمآ 4روز دیگه اگه یکی مثل هادی ساعی و ....که پرچم ما را بالا نگه داشتن هم بیان و انتقادی کنن و درد مردمو بگن این طوری ازشون تشکر میکنین!اون مرحوم واسه کشورش بازی می کرد نه ایکس و ایگرگ!
  • نریمان ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    3 1
    آخه جوجه تو خودت رنگ جبهه رو دیدی که از رزمندگان تعریف میکنی ؟ما منکر زحمات رزمندگان نیستیم اما از هرکسی در جای خودش استفاده و تقدیر میکنند. شما هم حتما ازدار و دسته همین بسیجی های های 17-18 ساله هستی و یه ته ریش هم درآوردی حالا اسم خودتو بسیجی گذاشتی و کاسه داغتر از آش شدی!!! اگه ارگان خودتون بهتون نرسیده دق ودلی هاتونو سر اسطوره و قهرمان ملی کشورمون در میاری!واقعا کع برای تو امثالت«با این طرز فکرتون متاسفم. اگه میخوای مطرح بشی برادرجان بیا پیش خودم آنچنان معروفت کنم که کیف کنی.
  • مجید از هشتگرد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 1
    ما همه مرده پرستیم من خودم یه زمانی طرفدار فوتبال بودم(استقلالی) یادمه موقعی که حجازی سر مربی استقلال بود اونقدر تیمش بد بازی میکرد همه تماشاچی ها عصبانی بودن می رفت بازیکن بیاره، یه نفر رو از کوچه های آذربایجان آورده بود به نام سان جان، آخرش معلوم شد طرف اصلا فوتبالیست نیست به همین راحتی میلیون ها تومن از پول بیت المال رو هدر دادن تو ورزشگاه همه ی استادیوم فریاد میزدن حجازی ...ی همون جمعیت حالا سنگشو به سینه میزنن
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    برادر من چرا به جای اینکه دنبال این باشی که اسطوره های واقعی رو معرفی کنی اینجوری بقیه رو نفی میکنی. کی میشه ما یاد بگیریم همر کدوممون بدون نفی بقیه خودمونو اثبات کنیم.
  • جاوید ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    تقدیر از کسانی که زحمت کشیده اند خوب است نه اینکه بت بسازیم از اونها
  • ناصر ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    از شما بیشتر از این انتظار نمیرود چون فقط به خودتان فکر میکنید وتحمل انتقاد را ندارید پس همان بهتر که فقط شما اسطوره یک سری افراد .... باشید
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    اسطوره کسیه که مردم دوستش داشته باشن حجازی رو هم با همه خوب و بدش مردم دوست دارن تموم شد رفت فردا این حرفو در مورد شجریانم بزنیاشتباه کردی چون شجریان رو هم مردم با همه ی خوب و بدش دوست دارن
  • مهدی ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 0
    چرا با این مقاله ها عده خیلی زیادی رو نسبت به خودتون بد بین میکنین؟ تعداد کاربراتون کم میشه... سید جواد ذاکر فوت کرد خیلی ها انتقاد کردن ازش ولی شما بیا محبوبیت اون رو بعد از 6 سال از مرگش با یکی از مداحان مثل... مقایسه کن. سایت مشرق من شمارو دوست دارم با این مقاله ها به خودتون ضرر میرسونین
  • مهدی ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 1
    معلوم می شه این مطلب زیاد به دهن شما خوش نیومده . فکر نمی کنی در یه جای عمومی این همه با بی ادبی و دور از عقل صحبت کردن بیشتر از اینکه جوابی واسه این مقاله باشه بی ابرویی واسه اون شخصی هست که طرف دارشی در ضمن اون موقعی که همین بسیجی های 17 -18 ساله تو خیابونای تهران جلوی فتنه و بی حرمتی به امام خمینی (ره ) و امام حسین (ع) ایستادن شما و ناصر خان حجازی کجا بودین ؟
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 1
    من فكر مي كنم علت تمام اين مشكلات اين است كه ما تعريف درستي از اسطوره نداريم . هركس كه از راه رسيد نمي شود اسطوره . به قول نويسنده مطلب اگر كسي در تيم تاج يا تيم ملي بازي كرد چه تيم ملي شاهنشاهي و چه تيم ملي جمهوري اسلامي صرفا نمي توان به او لقب اسطوره داد . اسطوره را مردم تعيين مي كنند . نه مسئولان و نه دلالان روزنامه هاي ورزشي و نه هيچ كس ديگر فقط مردم .
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    خدا باعث و بانيش را لعنت كنه كه اسطوره كشكي براي مردم مي سازه
  • بابک ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    ببینید دوستان منم تا حدودی این متن رو قبول دارم ولی قبول کنیم که حجازی رو میشه اسمشو گذاشت اسطوره.شما میگین تیم تاج بوده یا تیم ملی شاهنشاهی مگه اون زمان تیم اسلامی هم بود؟من خودم پرسپولیسیم ولی به حجازی احترام میزارم چون خیلی بهش ظلم شد و دم بالا نیاورد.شما اگه زندگینامش رو بخونین اینطوری قضاوت نمی کنین.
  • مهدي ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    اسطوره كسي است كه مردم اون رو اسطوره بدونن. براي اينكه ملت امثال چمران و همت و فهميده رو اسطوره ميدونن اونها اسطوره اند. ناصرخان خدابيامرز هم تو فوتبال واسه خودش ستاره اي بود. مهمتر ازهمه مجيز و تملق نمي گفت. آدم بااخلاق و فهميده اي هم بود در حد خودش. تو فوتبال ما اين جور صفات كمه واسه همين هم مردم اعتقاد داشتن اسطوره ي فوتباله. حالا شما بيا قياس مع الفارق كن حجازي رو با همت . چمران و زين الدين. خدا عقل بده به همه و البته مقداري هم بي غرضي
  • شهرام ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    دمت گرم آقا نریمان که جواب این بچه رو دادی خوب حالشو گرفتی.ایول.........ایول.....داش نریمان ایول در ضمن زنده باد عادل فردوسی پور
  • شهروندي از تهران ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    2 0
    اسطوره هاي واقعي ما بخدا فقط رزمندگان شريفي بخصوص بي نام و نشان بودند كه با دل و جان براي مملكتشان و ناموسشان جنگيدند و شهيد شدند اي كاش مي دانستيم كه اسطوره يعني چه
  • علی اصغر ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    ناصر حجازی مرد. اون هیچگاه هیچگاه یک اسطوره نبود وقتی مرده خوارها از مردنش مطئمن شدند به خاطر بهره کشی سیاسی او را اسطوره کردند. کلمه ای که ارزشی بسیار بالتری از امثال حجازی را شامل می شود. حجازی یک فوتبالیست بود نه هیج جیز دیگر. خدارحمتش کند. اما احمقانه و بسیار احمقانه است که او را اسطوره بدانیم.
  • اردبیللی ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    عزیزم میدونی وقتی ابراهیم تاتلس افتاد روی تخت بیمارستان نخست وزیر ترکیه علاوه بر این که رفت ملاقاتش اونو با یه جت اختصاصی برای درمان فرستاد آلمان چون ابراهیم اونجا محبوبه و به سلطان معروفه مثل مرحوم حجازی در ایران. اینو گفتم که بدونی فرق افرادی که برای مملکتشون افتخاری کسب کردن با افراد دیگه باید فرق باشه حتی اگه اون فرد خود من باشم
  • ugd ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    خحالت بکش......واقعا وقتی من ادمایی مثل شماهارو میبینم بسیجی بودن خودم متنفر میشم.شما راهی جز تخریب بلد نیستین. حتی از مرده ی کسی که وجودش مایه شرمساری امثال شما بود دست ور نمیدارین .تیم ملی شاهنشاهی !!!!!
  • ازهمدان ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    ظاهرا دروازه بان خوبي بوده؟؟؟شماچراهمه چيزوباهم قاطي ميكنيدهركس وهرچيزي جاي خودش روداره مرحوم حجازي نه تنهامحبوب بودبلكه دروازه بان شايسته اي بودشما چراچسبيديدبه اسطوره بودن ايشون به بقيه الكي محبوب ميشن گيربديد
  • محمد ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 0
    خداوند شما را با حجازی محشور فرماید!
  • محمد ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 1
    و ایضا برای جیبش!
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 1
    حجازی چه گلی بسر مملکت زده؟ بجز اینکه در زمان جنگ به هندوستان فرار کرد!
  • محمد ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 0
    شما که زندگی ایشان را مطالعه کردید
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 1
    وایضا از همه طلبکار!
  • آرش ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    متاسفم برای نویسنده و سایت..برو ساندیستو بخور چماق بدست مفت خور.یه روزی روزگار عوض میشه و تو باید در مدح کسانی که الان مخالفشونی مطلب بنویسی.یه تار موی گندیده ی عادل فردوسی پور و حجازی میارزه به 1000 تا امثال شما.بی فرهنگ ساندیس خور متجاوز چماق بدست.امام حسین گفت اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید.تو نه دین داری نه آزاده هستی...حجازی و عادل هرچی نداشته باشن وجدان دارن،شرف دارن،غیرت دارن.مرد هستن.چیزایی که شما و امثال شما ندارید...
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 1
    حرف دلمو زدی هر کی چهار تا تیکه به این نظام بندازه تو برنامه عادل ... میشه اسطوره
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    ماهم خجالت کشیدیم که شما بسیجی هستید البته اگه هستید!!!!!!
  • سعید ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    هرکی موافق نظر شما باشه میشه کل مردم وهرکی مخالف شماها باشه میشه اجنبی من که نه از این خوشم میو مد نه اززنده هاشون مرد حسابی همین دایی سر قرادادش کلی با فدراسیون کل داشت ماهی خدا تومن
  • سعید ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 0
    دمت گرم اینو خوب اومدی
  • خبرنگار سایت "استان نیوز" ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 1
    سلام البته بنده نیز بر این عقیده ام که مرحوم حجازی (که خدایش بیامرزد و روحش را غریق رحمت الهی) یک اسطوره نبود و صدها نفر هم مثل او بیایند و بروند اسطوره نخواهند بود. اصلا با وجود این همه شهید که جان خود را بدون هیچ چشمداشتی فدای این مملکت و دین خود کردند اسطوره دیگری معنی ندارد. اما واقعیت امر این است که نگارنده مطلب فوق نیز یک مقدار لحن نا مناسبی را برگزیده و می توانست مطلب را بدون تحقیر زنده یاد حجازی حتی اگر اسطوره نباشد بیان کند. او دیگر دستش از این دنیا کوتاه شده و خوب نیست پشت سر یک فقید اینطور سخن راند، او که دشمن ما نبوده، به هر حال فعالیت ورزشی داشته، عده زیادی هم طرفدار او بودند و هستند اگرچه معمولا ما ایرانی ها بعد از مرگ افراد آنها را بیشتر محترم می شمریم. ولی خودتان یه کم فکر کنید به این جمله: کدام حجازی، کدام اسطوره!!! آیا این حرف پسندیده است؟ در زمینه مسایل سیاسی هم در این مملکت خیلی ها اشتباه کردند، برگشتند، خیلی ها هم ممکن است بعد برگردند، خیلی هم ممکن است از صف خودی ها جدا و به دشمنان بپیوندند، از کجا معلوم اگر او زنده می ماند نظرش تغییر نمی کرد؟! تصور کنید خانواده حجازی این مطلب را بخوانند! تصور کنید یک نفر از خانواده خود آدم از دنیا رفته و کسی خطاب به یکی از اعضای خانواده می گوید فلانی هم همچین عددی نیود!
  • باران ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    1 0
    آقایون زشته معتاد چیه سیگار می کشید که ترک کرده بود. خجالت بکشید مرده!!! می فهمید چی دارید می گید . جواب باید پس بدید!!!
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    یعنی چی که می گی:بازی او در تیم ملی شاهنشاهی که هیچ کدام از ما نه آن را به یاد می آوریم و نه بنده سربازی در تیم ملی شاهنشاهی را افتخار می دانم.- پس می خواستی ان زمان همه به خاطر شاهاز تیم ملی انصراف بدن برن شعار مرگ بر شاه سر بدن. حالت اصلا خوش نیست شما
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    بله درست است ولی نمی یشه که فقط بگیم رزمنده و بقیه مسایل رو فراموش کنیم
  • امیر عباس جعفری ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    با سلام و احترام هم از مشرق نیوز به خاطر لینک این یادداشت تشکر می کنم و هم ا ز عزیزانی که نظر داده اند. برخی از نظرات اشک شوق بنده را جاری کرد. خستگی ام در رفت. درود بر شما (امیر عباس جعفری - نویسنده یادداشت کدام حجازی، کدام اسطوره)
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    حجازی مرد بی خیال بابا موتو قبل ان تموتوا
  • مدنی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    آره راست میگی تو بسیجی هستی! ما هم گوشامون مخملیه این تخریب نیست. نگفته که آدم بدیه. گفته اسطوره نیست. البته اون قسمت تنفر از خودت رو شاید درست گفته باشی
  • حسین ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    دروازه بانی او خیلی خوب بود. اما ما یا معنای اسطوره را نمی دانیم یا زیادی اسطوره زده شده ایم. این خصلت مرده پرستی ماهاست بابا !!!اسطوره جانبازانی هستند که توی آسایشگاه آرام آرام جان می دهند و کسی سراغشان را هم نمی گیرد. در عجبم از این همه مسخره بازی!!!. آخه آقا سید حسن قربون جدت تو برای چی پا شدی رفتی؟!!!
  • طاها ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    در جایی که هر کس مخالف دین و انقلاب و سیاست حرف بزنه و تبدیل به اسطوره شه این چیزا بعید نیست . وقتی امثال کروبی و مهاجرانی و مخملباف اسطوره میشن ناصر خان که خدا رحمتش کنه واقعا اسطورس به هرحال اگر اسطوره بود چرا قبل مرگش کسی به فکرش نبود . امثال شمایی که مخالفت با متن مققاله می کنید ، شما فقط دنبال فرصتی بودین که از جنازه و مرگ ناصر خان و امثال اون در جهت اهداف سیاسی خود استفاده کنید که متاسفانه بازم مثل همیشه هیچ بازخوردی واستون نداشت
  • برنده ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    متاسفم برای اینکه الکی بعضی از آدمها رو بزرگ میکنیم .حجازی چه خدمتی به اسلام و نظام کرد ؟؟؟؟ هیچی.تازه به نفع دشمنان هم صحبت کرده
  • ممد ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید کی شما روزه گرفتید که افطار کنید سرفرازی نه مطاعی است که ارزان برسد سحر آن نیست که با بانگ خروسان برسد سحر آن است که بیدار شود اقیانوس سحر آن است که خورشید بگوید نه خروس!!! . . . شادی روح امام صلوات
  • ممد ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    به شما ارتباطی داره که این بچه رنگ جایی رو دیده یا نه ؟ نکنه خودتو مثلا با این حرفا روشنفکر و از این خزئبلات تصور کردی ؟ توهم برت داشته بچه حالیته ؟؟؟
  • ممد ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید کی شما روزه گرفتید که افطار کنید سرفرازی نه مطاعی است که ارزان برسد سحر آن نیست که با بانگ خروسان برسد سحر آن است که بیدار شود اقیانوس سحر آن است که خورشید بگوید نه خروس!!! . . . شادی روح امام صلوات
  • ممد ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    آآآآاخی طفلی از بسیجی بودنش متنفر شده حالا طوری نیست برو از عمو شکلات بگیر تا اخلاقت خوب بشه آفرین دیگم به سایت های 18+ نیا برو قربونش
  • بهنام ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    بقول رئیس جمهورت: آبو بریز اونجائی که داره میسوزه تا آروم شی...،عقده ای.
  • عزیز ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    هجازی یک استوره ی بی همتا بود برای همه ما ... هجازی با اون ثراهط لحجه ... با اون موهای قشنگش ... با اون چشمای مثل پلنگش ... اون که حرفاش خیلی شیرین بود اون که چشماش خیلی قشنگ بود ... اون کی بود ... "ناسر همیشه در وبلاگ های ما زنده است " از طرف : جنبش مرده خور مرده دزده مرده پرست گیرم که می خوریم گیرم که می دزدیم با رویش ناگزیر فبرستان ها چه می کنید (;
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    هادی ساعی تمام مدال هاشو اهدا کرد به مردم زلزله زده بم. و میشه بگین اقای خجازی چه کار پهلوانانه ای کرده؟
  • محمد ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    عزیز من شجریان انقلاب در موسیقی سنتی ایران کرده و یک استاد مسلم در موسیقی است چیکار داره به حجازی می خوایین مقایسه هم بکنین درست مقایسه کنین
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    مشرق تو که میگی مرئم با شما موافق هستن و شما حق هستین چرا حتی تو قسمت موافق و مخالف نظرات هم تقلب میکنی؟ مخالف کار نمیکنه موافق میکنه! به خدا شما همان نوادگان عمر و شمر هستین که باوجود اینکه میدونستن علی حق هست به خاطر حکومت کردن علی رو انکار کردن.نمازتون هم مثل نماز اونهاست امیدوارم تا قبل از مرگتون توبه کنین و به اسلام ناب محمدی اسلامی که علی امامش هست و مهدی حجتش روی بیارین.
  • عاشق حجازی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد. درود بر ناصر خان
  • عاشق حجازی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    جوایب یهت نمیدم چون من عادت دارم به شر و ور و چرت و پرت جواب نمیدم.
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    واسه امتحان یه مخالف به نظرت زدم گرفت. عزیز چقدر زود جوش میاری به خاطر یه کلیک
  • مجتبی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام علیکم بابا مرد که مرد خدا بیامرزش اخه کی با دروازبانی اسطوره شده که این حجازی بشه ما ایرانیا واقعاً ادمای باحالی هستیم زنده کشیم و مرده پرست جالب اینجاست که می خوان رای جمع کنن اسم ورزشگاه ازادی رو بزارن ورزشگاه حجازی خیلی باحالید به خدا موفق باشید مجتبی اهواز
  • مهدي ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    خزعبلات. بيسواد.
  • مهدي ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    هان؟ با مايي؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    آقای عاشق حجازی، اگه راس میگی یه صفت اخلاقی خوب ازش بگو بلکه ما از گمراهی نجات یابیم!
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    بابا یکی یه قلم از آزاده گی های این مرحوم بگه بلگه قضیه روشن بشه!!!!!!
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    دمت گرم محمد خداییش منم میخاستن همینو بگم.
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    اسطوره واقعی اصغر فرهادیو جعفر پناهیو وکلا همین هستن.رزمنده ها و شهدای ما که کلا خشونت طلب بودن ،اونا که اسطوره نیستن.به جان عزیز جلبکها راس میگم!
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    معلومه که همین بسیجی های 17-18 ساله بدجوری سوزوندنت!
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    شما یه رفتار،منش،صفت یا هر چیز دیگه که بتونیم به عنوان الگو مطرح کنیم نام ببر ،اونوقت حرف شما دربست قبول!
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    هر کی اسطوره شد آدم خوبی؟مایکل جکسن بچه باز هم اسطورس ولی آیا آدم خوبیه وارزش الگوشدن را داره؟
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    دلاور بسیجی شرمنده از اینگه غیرت!!! شمارا به جوش آوردیم و شما را از بسیجی بودن متنفر کردیم!(حالا بگو ببینم حتما تو پایگاه مقاومت موسوی عضو بودی آره؟)
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    ببینم شما ها که هتاکان به پرچم امام حسینو ملت خداجوی میدونید،اصلا به امام حسین اعتقادم دارین مگه؟
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    اما مثل اینکه تو سوزت گرفته.
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    عاشق حجازی بیا جواب بده توروخدا کلی بخندیم
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    خدا مقام حجازی را اعلا بگردان!و ما شمریان زمان را نیست و نابود بگردان!
  • .... ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    خجالت بکشید این مزخرفات چیه می نویسید
  • حمید ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    یادمه زمان انتخابات یه عده شعارشون این بود : ادب مرد به ز دولت اوست . فقط ادب به کار رفته در نظر آرش رو داشته باشید .
  • میلاد ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    اسطوره که نبود هیچ عثتورح هم نبود مرده خورها گندش کردن عادل فرصت طلب از مرگش سوء استفاده کرد ازش قهرمان بسازه یه جوون طرفای ما تصادف کرد مردم از تشیع جنازه ی حجازی هم بیشتر اومده بودن. بیشتر هم گریه کردن . اگه می خواستم عکس بندازم صدبرابر عکسای ناصر داشتم رسانه می داشتم چنان اظطوره ای ازش می ساختم که نگو. یه حرف به فیلم اخراجیها زد شد استوره!!! کدوم اسطوره کدوم حجازی؟؟؟؟
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    شما کجاشو میگی عزیز؟
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    شما متوهم ترين انساني هستي كه تا حالا دیدم. آخه چرا اظهار نظر می کنی؟ واقعا چرا؟ از رو ناآگاهی اراجیف می گی ؟ آقای حجازی دومین دروازبان آسیا و آقای فرهادی بزرگترین سینماگر در حال حاضر در ایران است. این انسان شریف انقدر بزرگن که امثال شما اصلا نمی تونید تحملشون کنید. دعا می کنم یه مسعود ده نمکی هم فیلم خوب با پول بیت المال بسازه دلتون شاد شه
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    شما دکتری ؟ ناصر خان ببین چقدر بزرگی که کوچک ها ظرفیت و تحمل تو را ندارند
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    دمت گرم نریمان جان.
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    شما موقوع جنگ کجا بودی ؟
  • عاشق جازی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    اقا یا خانم ناشناس میبینم که علم غیب داری و ندیده به من میگی اقا.باشه میگم همین که مثل بعضیا خودشو به اقایون نچسبوند و ترجیح داد با مردم باشه کافیه.بازم بگم یا از گمراهی درامدی؟
  • عاشق جازی ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    اقا محمد و ناشناس ممنون که دعا کردید من برم بهشت دمتون گرم
  • عاشق جازی ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    ناشناس اگه میخوای بخندی برو جلو ایینه به خودت نگاه کن تا یه دل سیر بخندی
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    ممکنه ما دکتر نباشیم اما شما آنقدر اهل مطالعه هستی که یه سر به سایتهای خبری خودتون هم نمیزنی .علت مرگ اون مرحومو تموم عالم جار زدن اونوقت شما هنوز خبر نداری!
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    اونا حکومتشون لاییکه و تاتلس هم به خواننده!س.اما مردم ما انقلابی هستن و کسانی مثل حجازی(به اظهار خودش)ضد انقلاب!
  • بهزاد ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 1
    آدم اگه ساندیس خور باشه بهتر از اینه که پالون پشتش باشه!و سواری بده به اجنبی.
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    پس چرا الان بعضی از این جنابان در مخالفت با نظام این همه موضع گیری دارن و دسبند و پابند سبز میکنن دستشون؟
  • د ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 1
    حجازي يك جوانمردبود كه تملق وچاپلوسي كسي رانگفت وبرده وبنده ديگران نشد وآزادورهادنياراترك كرد .
  • فرزاد ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 1
    اسطوره كساني هستندكه درراه دفاع ازارزشهاازجان خود گذشتند
  • متی کاشونی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    غم قفس به کنار ، آنچه عقاب را پیر میکند پروتز زاغ های بی سرپاست . ( شکر خدا صدای زاغ ها هم شنیده شد چرا وقتی که زنده بود هیچ کس نیومد بهش ایراد بگیره ؟ بار همخوبه تمام افتخارات فوتبالی ما از همون تیم ملی شاهنشاهیه نه مال تیم ملی ...
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    آرش جان کاملا باهات موافقم زنده باد شرف زنده باد آزادی
  • سيد ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    اسطوره كسي است به عقايد ديگران احترام بذاره وبكسي هم كم احترامي نكنه زنده وپاينده باد ايران اسلامي
  • ایلیا ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 1
    اسطوره کسیه که "خدا" دوسش داشته باشن و الا خیلی از اسطوره ها بودن که در زمان خودشون مردم پای جنازشون رقصیده بودن .
  • سيد ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    وقتي بهمين راحتي حرمت همو شكستيم واتحادمان رادرمقابل دنيا(اين سايتها راحتمادشمنانمان براي ارزيابيهايشان ازداخل كشور مطالعه ميكنند)ازبين برديم انهم سرتعريف يك لغت فكرميكنيددنياچه تعريفي ازملت ماخواهداشت
  • دانش ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    واقعا حالم به هم خورد شما از هر انتقادی وحشت دارید مگه حجازی دروغ گفته هرکس بااقبال مردم روبرو شد ازدید شما ایراد دارد زنده باد حجازی حقگو
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    از اینکه از اطلاق لقب آقا به شما به آقایون توهین شد، من از تمام آقایون عذر میخام .در پایان:خدایا این عاشق را با مولایش محشور بفرما.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    وقتی مثل شماها هستن که چشم و گوش بسته خودشونو عاشق میدونن چرا برم جلوی آیینه؟
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    حالا که مرده .خدا از سر تقصیراتش بگذره.اما اونجوری که شما میگین نبوده.
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 1
    از نظر این بابا یی که منفی داده،اسطوره کسی است که موقع موقع انقلاب نه تنها تظاهرات نمیکرده بلکه طرفدار رژیم هم بوده!کسی که موقع جنگ رفته ددر!در تنگنهاها کنار ملت نبوده و.... اما در موقع تقسیم غنائم میگه ماهم شهروند ایرانیم و باید حق برابر داشته باشیم.صالا کی به شما گفته برین جنگ؟چشمتون کور نمیرفتین!(البته منظورم حجازی نیست)
  • فرهاد ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    وقتی کسی که بیش از چهل سال مطرح بوده و خدمتی کم یا زیاد به مملکت نموده یا افتخاری هر چند کم اهمیت برای کشورش آفریده و علیرغم جفای روزگار و دولتمردان در دل مردم به خاطر شیوه زندگی و صداقت گفتار جای داشتهکه حتی در زمان فوت مسئولین رده بالای مملکت را مجاب به پیام تسلیت کرده و حدود 5میلیون ضمن ارسال پیامک فاتحه ای می خوانند شایسته نبود این صحبت ها حتی اگر بعضی از آنها تا حدی درست هم باشد آنهم برای کسی که دستشاز این دنیا کوتاه شده بیان می شد. فرض هم که اسطوره اش بنامند یا حتی چیزی را به نامش نامیدند مگر از ارج و قرب الهی شهدا و صالحین چیزی کم می کنند؟ درد و رنجی که ایشان در 2 سال حیات خود از بیماری سرطان ریه ( دلیلش هرچه بود )کشیدند به پاک شدن و کم شدن گناه های ایشان که البته من از ن آگاهی ندارم کمک میکند ولی شک دارم نوشتن این مقاله و صحبت های با غرض ورزی و یا ناآگاهی درباره ایشان شد به نویسنده و نظردهندگان شد صوابی اضافه نماید. اکثریت مردم حجازی را با تمام خوبیها و بدیهایش دوست داشتند و درمرگش متاثر شدند دور ازانصاف است به احساست پاک هم میهنان خود طعنه بزنیم و به مرده حجازی هم حسادت کنیم.
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    يعني اين همه طرفدار الكي طرفتارش هستند؟؟
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    نور به قبرت بباره ناصر خان
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    صفت خوبش اين بود راستگو بود يك وطن پرست واقعي بود واسه پول همه كار نمي كرد....بسه يا بازام بگم؟؟؟
  • م ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    واقعا اين ادبيات رييس جمهور فرهيخته و فرزانه رو عشقه.
  • بهلول ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    اره يه مشت بيکار طرفدارشن!!!
  • علی ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 1
    اسطوره ها بچه های 20-15 ساله ای هستند که وقتی اسطوره فوتبالباز بنا به مصلحت ترک وطن کرد و حاضر شد در بنگلادش فوتبال بازی کند و دنبال توپ چرمی بدود ، دنبال توپهای مهیب جنگی بودند که منهدمشان کنند. حیف که الان آنها در کنج قبرستانها و خانه ها نشسته اند و کسی یادشان نمیکند.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 1
    کلا از اين جور آدما خوشم نمياد حالا دروازه بان خوبي بوده که بوده آدميت که به اين چيزها نيست
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 1
    راست ميگه آزادگي اون در چي بوده؟ چيکاره کرده که نشان آزادگي است؟
  • عاشق جازی ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    ناشناس اول برو سواد یاد بگیر تا بدونی میخوام چه جوری نوشته میشه بعد از این که دعا کردی من برم بهشت نهایت تشکر را ازت دارم.
  • عاشق جازی ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    تو گفتی میخوام بخندم منم گفتم برو جلو ایینه.دوست نداری بشین به تفکراتت بخند.
  • سجاد ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    چرا مزخرف میگید؟ این چرندیات چیه؟ ناصر خان همیشه در قلب ماست ضمنا ، ناعادل هم خودتونید
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    آدم درست وحسابی پشت سرمرده حرف نمیزنه ولی این حرف وقبول دارم که نام اسطوره برای کسانی هست که اسطوره هستند وخواهند ماند. برای شادی روح شهدای اسلام صلوات
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    دمت گرم ...
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    خانم عشق حجازی!"میخام" به صورت محاوره نوشته شده! کم اووردی به این چیزا پیله میکنی دیگه.
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      1 0
      برو جوجه کلاغ دهنت اب بکش بعد اسم عقاب آسیارو بیار.دایی آقای گل راجع به ناصر خان گفت همیشه وقتی کسی بزرگ میشه کوتوله هایی هستن که چون نمیتونن بهشون بر سن میخوان بکشوننشون پایین ولی یه اسطوره تا ابد زندس حتی اگه تخیلی باشه مثل هومر هرکول چه برسه به ناصر خان حجازی که اسطوره واقعی ماها عشق اسطوره ایم تو کجایی عشق کوتوله ها،پس خیلی بدبختی.آخه عقاب میگه بلند آسمان آشیان من است ولی کلاغها که از همون کوتوله هاس با لاشخوری خودش سیر میکنه.
  • عاشق جازی ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    اولا من پسرم دوما من عمرا جلو جوجه ای مثل تو کم بیارم.
  • بنده خدا ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    داداش می دونی مشکلت کجاست؟ معنی اسطوره رو با قهرمان اشتباه گرفتی. همین
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    میگم جوون لهافت یخ نکرده احیانا
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    پس برو بریز تا دیگه نسوزه
  • کامران ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    0 1
    خجالت بکشید همه چیز کشت و کشتار و جنگ و جبهه نیست .
  • رامین ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    1 0
    اینقدر به هم توهین نکنیم حرمتها رانگه داریم باهم مهربان باشیم از ادب وفرهنگ به دوره که همدیگر را تخریب کنیم
  • احسان ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    1 2
    عزیزان اسطوره های واقعی شهدا هستند نه یک بازیکن فوتبال. حقیقتا از چه چیز او الگو بگیریم؟من که چیزی رو ندیدم.شما چطور؟بیشتر فکر کنید. یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس