کد خبر 52487
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷

وب‌لاگ‌های "نماز شد"و "سلام دنیا را فتح خواهد کرد" دو وب‌لاگی هستند که اگر چه شاید زیاد خواننده نداشته باشند و شمارش‌گرها تعداد خواننده‌های ِ وب‌لاگ را زیاد نداند، اما وب‌لاگ‌های خوبی‌اند

به گزارش وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ "هابیل" در یکی از مطالب اخیر با معرفی 2 وبلاگ که ایده های ارزشمندی را پرورش داده اند، نوشت: اصل‌ش، آدم باید قدرشناس باشد. یعنی خوبی‌های عالم رو ببیند و شکر کند خدا را به خاطرشان. به بودن ِ داشتنی‌های‌ش افتخار کند و به دیگران نیز معرفی‌شان کند تا استفاده کنند و بهره ببرند.
وب‌لاگ‌های "نماز شد" و "اسلام دنیا را فتح خواهد کرد" نیز از این دسته‌اند. یعنی دو وب‌لاگی که اگر چه شاید زیاد خواننده نداشته باشند و شمارش‌گرها تعداد خواننده‌های ِ وب‌لاگ را زیاد نداند، اما وب‌لاگ‌های خوبی‌اند. و بیش‌تر از آن‌که وب‌لاگ باشند، ایده‌اند.
ایده‌ای که باید دست به دست بچرخد و دیگران نیز در آن‌ها سهیم شوند. دیگرانی که می‌توانند این ایده را بپرورانند و موثرترش کنند. نویسنده‌اش خود در این باره این چنین می‌گوید: «وبلاگ نماز شد، با هدفِ ترویجِ فرهنگِ نماز به فضاىِ سایبر قدم گذاشته و مى‏خواهد که به جاى تصاویرِ یاد شده، تصویرِ نماز و نمازگزاران را در کنارِ هم نشان بدهد تا زیبایى‏هاىِ زیباترینِ بخشِ عبادت، به همه نشان داده شود.» هم‌چنین وب‌لاگ اسلام دنیا را فتح خواهد کرد نیز با ایده‌ی حضور ِ جهانی و همه‌گیر اسلام با تصویرهای مختلف از شخصیت‌ها، مکان‌ها و مواردی از این دست، یکی دیگر از وب‌لاگ‌های خوب فضای مجازی‌ست که نیاز به پرورش و پروراندن دارد. نیاز به این دارد که ما نیز در این مسیر به هم‌چو نگاهی دامن بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس