کد خبر 524195
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

رضا رویگری گفت که من هیچ گله ای از مردم ندارم اما مسئولان نسبت به من بی توجهی کردند این را هم باید بگویم که من از هیچ کسی صدقه نمی خواهم.

به گزارش مشرق، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من همچنان در حرکات دست و پاهایم دچار مشکل هستم اما طبق گفته پزشکم باید روی عضلات و اعصاب آنها کار کنم تا بتوانم آنها را دوباره حرکت دهم. پزشک زمان قطعی برای بهبودی کامل به من ارائه نداده و گفته است سیستم بدنی هر کسی متفاوت است و به همین دلیل هنوز زمان بهبودی کاملم مشخص نیست.


وی افزود: من هم اکنون مشغول ایفای نقش در فیلم «خوب،بد،جلف» به کارگردانی «پیمان قاسم خانی» هستم. در این فیلم دو بازیگر قدیمی احتیاج بود که یکی از آنها را من ایفا می کنم و دیگری را «مجید مظفری» بازی می کند.

با توجه به اینکه هنوز در حرکات بدنم دچار مشکل هستم آنگونه که خودم می خواهم و انتظار دارم نمی توانم به ایفای نقش بپردازم.

«رویگری » ادامه داد: این فیلم تا یک ماه دیگر به پایان می رسد اما تنها ۵ روز در آن بازی می کنم. 

این بازیگر با اشاره به کم توجهی مسئولان در دوران بیماری اش گفت: من به واقع هیچ گله ای از مردم ندارم اما از مسئولان بسیار دلخور هستم زیرا گویا ما هیچ وقت وجود نداشته ایم که آنها هیچ توجهی در این دوران بیماری به ما نمی کنند.

من چیزی از آنها نمی خواهم در واقع از هیچ کسی صدقه نمی گیرم اما اینکه بدانی کسی جویای حالت است برایت باعث دلخوشی می شود که این موضوع از سوی مسئولان صورت نگرفت.

«رویگری» خاطر نشان کرد: در این میان تنها «پیمان قاسم خانی» به من اعتماد کرد و بعد از دوران بیماری ام این نقش را به من پیشنهاد داد. می خواهم به این نکته هم تأکید کنم که مسئولان بی وفایی کردند.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    درودبر دلاوران عرصه هنر و بازیگری خصوصا رضای عزیز و دوست داشتنی با نقشهای ماندگار او در طول سالهای گذشته.
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    اللهم اشف کل مریض.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس