کد خبر 523675
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به دفعات دیدم که در روزهاي سخت و نفسگير مذاكرات، سنگيني مسئوليتي خطير و تاريخي، همراه با فشارهاي گوناگون داخلي و خارجي؛ خنثي كردن طرح‌هاي معاندين بین المللی، خواب و آرامش از چشمان رئيس جمهور ربوده بود و تلاش ما پزشكان هم، كم اثر می‌نمود.

پیام اینستاگرامی وزیر بهداشت درپی فرجام برجام
گروه فضای مجازی مشرق - سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در اینستاگرام خود نوشت:  اجرايي شدن برجام مایه خرسندي و افتخار براي دولت و ملت شریف ایران است؛ گامی بلند در راه حضور با عزت و موثرتر در عرصه روابط بین‌الملل و لغو تحريم های ظالمانه، که ان شاءالله باعث آرامش و آسايش بيشترمردم عزيزمان خواهد شد.

امروز در حالي همه مردم از اجرايي شدن برجام خشنود و شادمان هستند كه اینجانب در جريان مذاكرات بارها از نزدیک شاهد بودم، رئيس جمهور محترم و نيز دوست عزيزم جناب آقاي دکتر ظريف ناملایمات بسیاری را به جان خریدند و از نظر جسمي و روحي نیز صدمات فراوانی را متحمل شدند.

به دفعات دیدم که در روزهاي سخت و نفسگير مذاكرات،  سنگيني مسئوليتي خطير و تاريخي، همراه با فشارهاي گوناگون داخلي و خارجي؛ خنثي كردن طرح‌هاي معاندين بین المللی، خواب و آرامش از چشمان رئيس جمهور ربوده بود و تلاش ما پزشكان هم، كم اثر می‌نمود.

حقیقتا موضوع هسته ای، برجام و مشکلات مردم، مهمترین دغدغه رئیس جمهوری در عمر دولت یازدهم و بلکه بیش از یک دهه اخیر بود که آسیب های جسمی و روحی فراوانی به ایشان و همه همراهان وارد نمود.

در آن روزها، یک بار جناب آقای دكتر روحاني به من گفتند «جنگيدن بسیار راحت‌تر از صلح كردن است؛ چون در جنگ شما حداکثر جان خود را از دست مي‌دهي و چه بسا عزيز مي‌شوي؛ اما براي ایجاد صلح، آبرو و حيثيت خود را فدا مي كني و چه بسا نزديك‌ترين دوستان و حتی اعضاي خانواده خودت را به دليل عدم فهم مشترك، در كوتاه زمان از دست بدهي...» اميدوارم اگر در رسيدن به اين فرجام مبارك، گاه گاهی همه با هم و در کنار هم نبوديم؛ در بهره‌گيري از نتايج آن كه باید عزت و رفاه اين مردم عزيز و شريف را در پی داشته باشد ، براي رضاي خداوند سبحان و کریم با یکدیگر هم قسم شويم و با تجديدنظر در برخی سياست‌ها و رفتارها، پر كردن شكاف‌هاي اجتماعي و تحكيم وحدت ملي، محيطي امن براي سرمايه‌گذاران داخلي و بين المللي و شکوفایی اقتصاد ملی فراهم كنيم.

رییس جمهور امروز در مجلس گفت که "این پیروزی دستاورد اراده ملت، قوا و اقتدار نیروهای نظامی بود". جا دارد به نمایندگی از دلیر مردان نیروهای مسلح که با جانفشانی در دور دست ها، پرچم امنیت و قدرتمندی ایران عزیز را برافراشته اند؛ از سردار سرافراز قاسم سلیمانی عزیز هم تشکر کنم.

اینجانب به نوبه خود، پروردگار مهربان را به خاطر دستیابی به چنین موفقیتی شاکرم و این پیروزی را به ملت بزرگ و رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    این هم که کمی کار میکنه بیشتر طرفدار غرب هست و چنین روز سیاهی را که خون شهدایمان خصوصا شهدای هسته ای پایمال شده را روز مبارکی میداند بگذریم از میلیاردها پولی که یا به خارج فرستادیم یا اکسید کردیم و یا با بتن پر کردیم. گر چه این روزهای غمبار میگذرد.اما روز های واقعا مبارک و خجسته از راه خواهد رسید پس باید مانند رهبرمان صبر پیشه کنیم
  • صادق ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    حقیقت این است که برخی جنگیدن را سلاح بدست گرفتن میشمارند حال آنکه جنگیدن برای ادامه حیات جنگیدن برای حفظ شرف و آبرو هم جنگیدن است
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    اینها اگر به فکر ملت بودند سرمایه هاشون توی بانکهای خارجی نمی بردن
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    از دكتر بعيده اين حرف!! چه برجامي تا الان كه در سياست خارجه ذليل ترين دوران تاريخ رو داريم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس