میزان اعتبارات دولت مطابق بودجه پیشنهادی در بودجه سال آینده، مبلغ ۶۲ میلیارد و ۵۸ میلیون و ۵۰۰هزار تومان را برای «بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس» پیش بینی کرده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رئیس جمهوری امروز یکشنبه 27 دی ماه 94 با حضور در مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 95 را تقدیم مجلس کرد.

سقف کل بودجه 95 از سوی دولت 952 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، البته برای سال آینده سقف بودجه عمومی 307 هزار میلیارد تومان(267 هزار میلیارد درآمدهای عمومی و 39 هزار میلیارد درآمد اختصاصی) در نظر گرفته شده است.

مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال 95 میزان اعتبارات دولت به «ستاد مرکزی راهیان نور کشور» 15 میلیارد و 738 میلیون و 500 هزار تومان پیش بینی شده است.که  در مقایسه با بودجه پیشنهادی دولت در سال گذشته برای راهیان نور تفاوتی ایجاد نشده است.

علاوه بر این، میزان اعتبارات دولت مطابق بودجه پیشنهادی در بودجه سال آینده، مبلغ 62 میلیارد و 58 میلیون و 500هزار تومان را برای «بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس» پیش بینی کرده است. این در حالی است که بودجه پیشنهادی دولت برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته 33 میلیارد تومان بوده است. و با توجه به افزایش رقم پیشنهادی، مبلغی تقریبا دوبرابر از سوی دولت برای این بنیاد پیشنهاد شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس