کد خبر 522615
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از بکارگیری خودروهای جدید در زیرمجموعه‌های پلیس پیشگیری خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد شرفی درباره ورود خودروهای جدید به مجموعه پلیس پیشگیری اظهار کرد: چندی پیش خودروهای جدید به زیرمجموعه‌های مختلف پلیس پیشگیری ناجا از جمله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، یگان امداد و غیره وارد شد.

وی با بیان اینکه ورود خودروهای جدید نیازمند یکسری بررسی‌های خاص و تعیین نهایی است، اظهار کرد: عمده این خودروها از نوع تویوتا دوکابین بوده است.

سردار شرفی در عین حال تصریح کرد: این تعداد خودروی جدید در مجموعه پلیس پیشگیری کفایت نمی‌کند و نیاز به خودروهای دیگری نیز هست.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا همچنین درباره نظارت پلیس بر معاینه فنی خودروهای پلیس پیشگیری و گشت‌های انتظامی نیز گفت: مطابق قانون بر معاینه فنی خودروهای پلیس نظارت می‌شود و اتفاقاً قوانین سختگیرانه‌تری نسبت به خودروهای عمومی برای خودروهای پلیس وجود دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دانشجوی سال اخر فیزیک هسته ای ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    چرا عزیزان پلیس خدمتگذار از خودروهای ساخت داخل استفاده نمیکنن ؟ این یه جور دهن کجی و بی احترامی به تولید ملی کشوره که حاصل زحمت امثال منه دانشجو و نخبه و نابغه ی کشور و دست رنج کارگران زحمت کش ایرانی است. میخوان پلیس با کلاس به نظر بیاد؟ مگه خودروهای ملی کلاس ندارن؟ میخوان پز ماشین ژاپنی بدن به مردم؟ این دسته ایا؟ آبا درسته با این دلار چهار هزار تومنی برن ماشین از خارج بیارن و کلی بیت المال رو خرج کنن بابت خرید و ارسال ؟ اون هم با این گمرک گزافی که موقع ورود خودروهای لوکس خارجی گرفته میشه؟ هیهات
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    يک تويوتا بخر يک عمر ماشين نخر !!
  • محسن از اصفهان ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    فکر کردم برای پلیس ماشین با امکانات خاص تهیه کرده اند. مثلا از نظر امنیتی و یا توان تعقیب و همچنین حفاظتی. البته از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و قدیمی پلیس کار بسیار مناسب است.
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    ماشینهای دولتی که گمرک نداره دوست من...از طرف دیگه هم یه ماشین ایرانی مثل سمند برای پلیس عمرش 2 ساله ولی تویوتا عمرش ده ساله... حالا ببین از لحاظ قیمت کدوم مقرون به صرفه هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس