همزمان با تشدید نبردها در محورهای عملیاتی جنوب، شرق و غرب شهر حلب، گروههای تروریستی تکفیری سرخورده از شکستهای پی در پی در مقابل مدافعان حرم و ارتش سوریه اقدام به گلوله باران وحشیانه شهرهای شیعه نشین و محاصره شده نبل و الزهرا کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید نبردها در محورهای عملیاتی جنوب، شرق و غرب شهر حلب، گروههای تروریستی تکفیری سرخورده از شکستهای پی در پی در مقابل مدافعان حرم و ارتش سوریه اقدام به گلوله باران وحشیانه شهرهای شیعه نشین و محاصره شده نبل و الزهرا کرده اند.

گلوله باران نبل و الزهرا توسط تروریستها+تصاویر

بنابر تصاویر منتشر شده از سوی ائتلاف تروریستی تکفیری "الجبهه الشامیه" وابسته به گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" طی روزهای اخیر شهرهای نبل و الزهراء بارها هدف حملات و گلوله بارانهای توپخانه ای، موشکی قرار گرفته است. این گروه که دولتهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای منطقه همچون قطر، ترکیه، امارات و عربستان آن را بعنوان "تروریستهای خوب و میانه رو!" معرفی می کنند با انتشار تصاویری واضح از لحظه هدف قرار دادن منازل مسکونی ساکنان بی دفاع این دو شهر که جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر می باشند که در 5 سال گذشته در محاصره کامل قرار داشته اند، این اقدام را در انتقام از محاصره صدها تروریست القاعده و داعش مستقر در شهر مضایا واقع در نزدیکی مرز دو کشور سوریه و لبنان عنوان کرده است.

گلوله باران نبل و الزهرا توسط تروریستها+تصاویر

گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از درنده ترین گروههای تکفیری فعال در سوریه می باشد که از ابتدای بحران در این کشور در سال 2011 منشا جنایات فجیعی همچون ذبح و تیرباران دسته جمعی نظامیان سوری و مردم حامی دولت سوریه، بمب گذاری در اماکن، ترور شخصیتهای نظامی و آکادمیک و علمی و ... بوده است. بسیاری از اعضای این گروه در ادامه بحران سوریه به داعش و القاعده ملحق شده و از مسئولان رده بالای نظامی و تصمیم گیر این گروهها بشمار می روند.

گلوله باران نبل و الزهرا توسط تروریستها+تصاویر

گلوله باران نبل و الزهرا توسط تروریستها+تصاویر

{$sepehr_media_1339606_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس