کد خبر 522326
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

وزیر خارجه آلمان با اشاره به گفت‌وگوهای آتی در ژنو برای حل بحران سوریه از انتقال سیاسی قدرت در این کشور حمایت کرد.

 به گزارش مشرق، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان از روند انتقال سیاسی قدرت در سوریه حمایت کرد.

بنابر گزارش «فایننس‌ناخریشتن»، اشتاین‌مایر روز گذشته در جریان  گفت‌وگو با «ریاض حجاب» نخست‌وزیر پیشین سوریه و هماهنگ‌کننده گفت‌وگوهای دولت با مخالفان گفت: «به زودی باید در ژنو، گفت‌وگو با مخالفان سوری را آغاز کنیم.»

وی افزود:«مخالفان در ریاض درباره همه راهکارهای ایدئولوژیک و قومی مذهبی برای یافتن مبنایی مشترک برای تعامل، توافق کرده‌اند و چنین رویکردی درباره بسیاری از مسایل امکان‌پذیر است و آخرین راه باقی مانده، ایجاد روند سیاسی انتقال قدرت است که برای مردم سوریه هم بهتر است.»

وزیر خارجه آلمان همچنین گفت: «نباید بیشتر از این مردم عادی آسیب ببینند و شبیه مردم مضایا گرسنگی بکشند. به همین دلیل ما از همان آغاز در مذاکرات وین و نیویورک خواستار دسترسی این افراد بدون هیچ مانعی به کمک‌های بشردوستانه بودیم.»

وی همچنین گفت که باید از تشدید تنش میان تهران و ریاض جلوگیری کرد. تا دستاوردهایی که تاکنون به دست آمده‌اند از بین نروند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    نامرد میگه مثل داستان جعلی مضایا ؛ انگار مردم فوعه و کفریا و نبل و الزهرا انسان نیستند؛ نباید تسلیم حربه ها وجنگ روانی این عوضیهای غربی ها و مزدوران منطقه ای اونها شد. اونها هرچی نتونستند تو میدان جنگ به دست بیارن میخوان تو میدون سیاست به دست بیارن که انشا الله اونجا هم شکست میخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس