رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد، بلکه باید به اهداف شان تمرکز کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکزآموزش 08 شهید ابراهیم نوری شهرستان خاش به تشریح سابقه سیاه سیاستمداران آمریکا در ضربه زدن به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور پرداخت و تصریح کرد: آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی بوده و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران سپس دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد بلکه باید به اهداف دشمنان تمرکز کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به موضوع تذکر و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به خطر نفوذ دشمن و استکبار از منظر برجام و پسا برجام اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له در طول مذاکرات بیش از 70 مرتبه این خطر را گوشزد نمودند چرا که هدف دشمن در دوران پسا برجام، یقیناً نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران است.

 وی در این زمینه افزود: یکی از مقاصد مهم دشمنان که باید بسیار مراقب آن باشیم، نفوذ فرهنگی دشمن در کشور است. یعنی دشمنان می خواهند باورهای اسلامی و انقلابی مردم، مسئولین و بویژه جوانان ما را تغییر دهند و آنان را نسبت به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند.

آل هاشم ایجاد اختلاف بین دولت و ملت، فاصله گرفتن نسل جدید از ارزش های انقلاب و ایجاد دو دستگی در ایران اسلامی را از دیگر راه های نفوذ دشمن به کشور عنوان و تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان باید توطئه های آنان را به خوبی بشناسیم، روحیه انقلابی را در خود تقویت کنیم و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و با بیان اینکه باید به کسانی رأی بدهیم که عاشق خدمت به نظام و تابع ولایت فقیه هستند، تأکید کرد: دشمنان تلاش می کنند با نفوذ خود، افرادی را به مجلس بفرستند که در مسیر خواسته هایشان بطور مستقیم و غیر مستقیم تأثیرگذار باشند.

وی در پایان با بیان اینکه توجه به خط امام راحل امروز با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب تحقق پیدا می کند، افزود: باید هوشیار باشیم تا افرادی به مجلس بروند که به مردم و شهدا خیانت نکنند.

گفتنی است رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید خود از مناطق جنوب شرق کشور با حضور در جمع کارکنان و سربازان تیپ 288 خاش و 388 ایرانشهر ضمن سخنرانی، صندوق قرض الحسنه و باشگاه ورزشی این اماکن را نیز افتتاح کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    مام الکی خوشحالی نشون میدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس