طبق اعلام ستاد کنگره شهدای لشکر ۱۰ سید الشهدا(ع) در روز جمعه، ۲۵ دی ماه ۹۴ یادواره شهدای عملیات کربلای با حضور رزمندگان و فرماندهان لشکر ۱۰ سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نشست خبری گرامیداشت شهدای عملیات کربلای5 و عملیات بیت المقدس 2 به همت ستاد کنگره شهدای لشگر 10 سیدالشهدا(ع) صبح امروز چهارشنبه 23 دی ماه در آستان مقدس امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شد. این مراسم با حضور نبی الله احمدلو، علی ساسان نژاد، امیر مرادزاده، محمد هادی از فرماندهان گردان المهدی و علیرضا کوثری، عباس سلگی، سیدمحمد جزی و افشار از رزمندگان گردان المهدی و جانباز 70 درصد اسماعیل رئوفی یکی از فرماندهان گردان حضرت قاسم بن الحسن(ع) برگزار شد.

طبق اعلام ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سید الشهدا(ع) در روز جمعه، 25 دی ماه 94 یادواره شهدای عملیات کربلای  با حضور رزمندگان و فرماندهان لشکر 10 سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد. این مراسم از ساعت 9:30 در آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) چیذر در تهران برگزار می‌شود.

سید محمد جزی با اشاره به آماری از آرشیو لشگر 10 سیدالشهدا(ع) گفت: آرشیو گردان المهدی(عج) تأمین شده است 210 گیگ اطلاعات تحویل داده شده و حدود 300 گیگ اطلاعات نیز به تدریج تکمیل و تحویل خواهد شد. اولین گردانی که به این شکل آثارش را از دوران دفاع مقدس ثبت، ضبط و آلبوم کرده است گردان المهدی(عج) است. آلبوم‌هایی که تهیه شده در روز یادواره شهدای عملیات در روز جمعه به خانواده شهدا تقدیم خواهد شد. تاکنون 12 هزار برگ را در یک سال گذشته توانستیم به صورت منظم شده تهیه کنیم. 15 هزار مصاحبه به صورت فیلم موجود است که باید پیاده و تنظیم شود و آلبوم‌های شهدا به عنوان اسنادی از شهدای گردان المهدی(عج) ثبت، ضبط و نگهداری خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلمان فارسی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام به همه بچه های لشگر ده نیروی مخصوص حضرت سیدالشهداء علیه السلام بالاخص ستاد کنگره شهداء خدا قوت می گویم
  • سلمان فارسی ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام به همه بچه های لشگر ده نیروی مخصوص حضرت سیدالشهداء علیه السلام بالاخص ستاد کنگره شهداء خدا قوت می گویم
  • سلمان فارسی ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    سلام ما که شرکت کردیم عجب مراسمی بود جای همه عزیزان خالی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس