کد خبر 521623
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

اپل نسخه تازه سیستم عامل همراه خود موسوم به iOS 9.3 را عرضه کرده که در آن امکانات جالب توجهی به چشم می‌خورد.

  به گزارش مشرق، یکی از این امکانات قابلیت های جدید آموزشی است که به عنوان مثال به کاربران آی پد امکان می‌دهد تا به طور مشترک از برنامه ها، کتب، اسناد و ... استفاده کنند. در قالب این روش دانشجویان و دانش اموزان می توانند بر روی یک تبلت چند حساب کاربری تعریف کنند و به اسناد و اطلاعات تعریف شده دسترسی یابند. در زمان ورود و استفاده تصویر هر کاربر به نمایش درمی آید.
 
برنامه به روزشده Classroom هم به معلمان امکان می دهد تا آی پدهای تمامی دانش اموزان را در کلاس کنترل و مدیریت کنند و برنامه ای خاص را از راه دور بر روی آنها باز کنند. School Manager هم برنامه دیگری است که برای مدیریت و بررسی برنامه های درسی، خرید کتب درسی و برنامه های مربوطه، ردگیری فعالیت کاربران آی پد و ... قابل استفاده است.
 
یک تحول مهم دیگر در iOS 9.3 به خاطرسپاری اطلاعات زمانی و مکانی کاربر است تا نمایش رنگ های نمایشگر بر مبنای ساعات شبانه روز صورت گرفته و چشمان کاربر در ساعات پایانی شب کمتر اذیت شود. پزشکان معتقدند نور زیاد و غیرطبیعی گوشی ها و تبلت ها یکی از عوامل اختلال در خواب افراد است.
 
علاوه بر این با به روزرسانی قابلیت 3D Touch میان برهایی برای دسترسی بهینه به برخی امکانات برنامه های iOS در نظر گرفته شده است. البته کاربران در صورت تمایل می توانند قابلیت های یاد شده را از کار بیندازند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس