کد خبر 521430
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

کاپیتان تیم رم می‌گوید که قصد دارد دوران حضورش در مستطیل سبز را برای دو سال دیگر تمدید کند.

به گزارش مشرق، فرانچسکو توتی که خیلی‌ها او را در آخر راه دوران بازیگری‌اش می‌دانند، می‌گوید هنوز قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد دو سال دیگر هم بازی کند. کاپیتان 39 ساله جالوروسی که در این فصل کمتر در زمین بازی دیده شده و بیشتر درگیر مصدومیت بوده است، به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولدش پیامی برای هم‌تیمی قدیمی‌اش دانیله کونتی فرستاده و در آن نوشته است که می‌خواهد تا 41 سالگی بازی کند.

توتی که تمام دوران بازیگری‌اش را در پایتخت ایتالیا سپری کرده در حالی از برنامه خود برای ماندن در جالوروسی خبر داد که کونتی سال 1999 و در سن 37 سالگی رم را ترک کرد تا به کالیاری ملحق شود. توتی در این پیام برای کونتی نوشته است: تو دیگر داری پیر می‌شوی... شنیده‌ام که داری برای مربیگری تمرین می‌کنی و آماده می‌شوی. من دو سال دیگر بازی می‌کنم پس اگر خواستی برایت بازی کنم حاضرم بیایم.

توتی سال 1992 اولین بازی‌اش را در سری A برای رم انجام داد و هفت سال بعد کاپیتان این تیم شد. او تاکنون 592 بار برای جالوروسی در سری A بازی کرده و پس از پائولو مالدینی (647 بازی) و خاویر زانتی (615 بازی) سومین رکورددار بازی در این لیگ است. توتی شنبه هفته جاری پس از مصدومیتی که او را برای مدتی طولاتی و از اواخر ماه سپتامبر خانه‌نشین کرده بود به میادین برگشت اما نتوانست به تیمش برای کسب پیروزی کمک کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م ج ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    رضا عنايتي را روسفيد كنه صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس