در حالی که سالن مربوط به مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در حال پر شدن است، بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان در حال مقایسه رونالدو و نیمار هستند.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که بسیاری از منابع خبری از انتخاب لیونل مسی به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا 2015 اطمینان کامل دارند و در این میان صرف نظر از مسی، به عنوان دومین بازیکن سال فیفا دست به مقایسه بین نیمار و رونالدو می‌زنند.

در این مقایسه البته رونالدو برگ برنده‌های بیشتری نسبت به نیمار دارد، مارکا می‌نویسد: سه بازیکن شاغل در لالیگا به مرحله نهایی انتخاب بهترین‌های فوتبال دنیا رسیده‌اند، سه بازیکن بزرگ از دو تیم بزرگ شاغل در لالیگا، باشگاه‌هایی که ثروتشان معادل بیشتر از نصف ثروت فدراسیون‌های فوتبال تمام کشورهای اروپایی است.

در ادامه گزارش مارکا آمده است: مسی به احتمال فراوان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب خواهد شد اما از میان رونالدو و نیمار کدامیک بهتر است؟ رونالدو بازیکنی که 338 بار با پیراهن رئال مادرید درخشیده و در سال 2015 57 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. آیا نیمار بهتر از کریس بازی می‌کند؟

اسپورت کاتالونیا اما نیمار را در مقایسه با کریس گزینه برتر تلقی کرده و می‌نویسد: تکنیک نیمار قابل مقایسه با رونالدو نیست، نیمار ذاتا یک فوتبالیست خوش تکنیک است که هم بازی سازی بلد است و هم گلزنی.

گازتا دلو اسپورت اما در آخرین خبر کوتاهش از مراسم گالا نوشته است: رونالدو بهتر از نیمار است اما نه به دلیل تکنیک بهتر بلکه به دلیل شهرت بیشتر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس