کلنگ بیمارستان ۱۸۰ تخت خوابی سوختگی امروز در حالی به زمین می‌خورد که با ده‌ها اعتراض مردمی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، کلنگ ساخت بیماستان 180 تخت خوابی سوانح سوختگی با حضور رئیس سازمان اوقاف، وزیر بهداشت، طلایی عضو شورای شهر تهران و دیگر مسئولان در شرایطی به زمین می‌خورد که ده‌ها اعتراض مردمی برای ساخت این بیمارستان به وجود آمده است.

در حاشیه این مراسم کلنگ زنی مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز حضور یافته بود با اعتراض مردمی مواجه شد زیرا مردم به این مسئله اعتراض داشتند که این زمین برای فضای سبز وقف شده است ولی به دلیل تغییر کاربری براساس ماده 5 شهرداری برای ساخت بیمارستان سوختگی در نظر گرفته شده است در حالی که شرایط محیطی ساخت این بیمارستان به هیچ عنوان قابل تحمل برای همسایگان نیست. زیرا مردم معتقد بودند ساخت چنین بیمارستانی در وسط مجموعه‌ای از خانه‌های مردم باعث گسترش عفونت‌های بیمارستانی در این محل می‌شود.

در این راستا طلایی عضو شورای شهر تهران نیز دراین باره عنوان کرد: اصل ساخت بیمارستان سوختگی بسیار خوب است ولی باید ساخت چنین بیمارستانی منطبق با استانداردها و پیوست اجتماعی باشد تا حقوق شهروندان و همسایگان نیز رعایت شود تا شاهد چنین اعتراض‌ها و نارضایتی‌هایی نباشیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: هم‌اکنون سالی 150 هزار نفر در کشور می‌سوزند که برخی از آنها فوت و برخی از آنها معلول می‌شوند و آنهایی که زنده می‌مانند به دلیل ترمیم زخم‌ها و عدم مراقبت‌ها دچار افسردگی می‌شوند بنابراین اصل ساخت بیمارستان سوانح سوختگی امر خوبی است ولی نباید موجب نارضایتی شهروندان شود.

به گزارش تسنیم، ساخت پروسه بیمارستان 180 تخت خوابی سوانح سوختگی که زمین آن موقوفه مرحوم عمیدی نوری است قرار است در 10 طبقه با هزینه 90 میلیارد تومان در یکی از محلات مجاور خیابان مطهری تهران ساخته شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس