کیفیت سه خودروی جک S5، وولیکس C30 و رانا تولیدی در آذر ماه امسال کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، براساس گزارش رده‌بندی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروی جک S5 تولیدی در آذر ماه کاهش یافته و این خودرو از سطح کیفی سه ستاره، به سطح کیفی دو ستاره نزول کرده است.

کیفیت خودروی وولیکس C30 نیز کاهش یافته و سطح کیفی این خودرو از دو ستاره به یک ستاره، تنزل یافته است.

همچنین کیفیت خودروی رانا نیز کاهش یافته و این خودرو از سطح کیفی دو ستاره به سطح کیفی یک ستاره، تنزل یافته است.

گفتنی است که از آذر ماه امسال با تغییر دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی (آدیت)، نحوه تعیین و اعلام سطح کیفی خودروها نیز تغییر کرده و به جای ارائه نمره منفی، تعیین سطح کیفی خودروها با استفاده از مدل درجه‌بندی یک تا پنج ستاره، صورت گرفته است.

در مدل جدید ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، یک ستاره، پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره، بالاترین سطح کیفی خودروها را نشان می‌دهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرمین محمدی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    برای خودروی وولیکس C30متاسفانه هیچگونه خدمات پس از فروش مناسبی موجود نیست و خودتان میتوانید تحقیق کنید و حتی با 25 درصد زیر قیمت کسی حاضر به خرید دست دوم آن نیست خواهش میکنم اعلام نمایید ، تا قبل از عید ما چه کنیم
  • سروش ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    میشه قیمت گزاری ها هم بر اساس ستاره باشه مثلا یک ستاره یعنی قیمتی نزدیک به ده میلیون تومان دو ستاره قیمتی نزدیک به بیست میلیون و این طوری هممردم و هم سازنده تکلیفش رو بهتر می دونه مردم هم بی کیفیت ترین رو نمی خرند و سازنده هم به علت ضرر دهی یا باید کیفیت رو تغییر بده و یا اینکه دنبال یه مدلبا کیفیت تر و قیمتی متعادل تر باشه این طوری فکر کنم تحقیقات هم در صنایع خودرویی بالا بره
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خخخخخح چه جوکی ، رانا یک ستارس وای به حال پژو و پراید که ماشین عموم مردمه ، جون مردم قد یه پشه اهمیت نداره ، مردم دنیا خودروهای 5 ستاره استفاده می کنن .
  • محسن ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    کاملا موافقم، ای کاش، سایتها و شبکه های خبررسانی هم درد مردم را بگویند نه اینکه ایشان هم هم ردیف سازندگان پولخوار بشوند. البته اگر مشرق منتشر بکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس