روزنامه سعودی عرب‌نیوز اقدام به مصاحبه با جلاد ارشد رژیم آل سعود کرده که گفته می‌شود عامل شهادت شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی بوده و وی را گردن زده است. وی افتخار می‌کند که فرزندش را نیز برای جلادی انتخاب کرده است.

گروه بین‌الملل مشرق - روزنامه سعودی عرب‌نیوز اقدام به مصاحبه با جلاد ارشد رژیم آل سعود کرده که گفته می‌شود عامل شهادت شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی بوده و وی را گردن زده است.

مصاحبه روزنامه سعودی با جلاد قاتل شیخ نمر +عکس /آماده انتشار

 از قدیمی‌ترین و مشهورترین جلادان در عربستان است که تقریبا هر ماه، هفت یا 10 سر را با شمشیر قطع می‌کند. محمد سعد البیشی 42 ساله  در این مصاحبه می‌گوید که از اینکه حد الهی! را اجرا می کند، به خود افتخار می‌کند و هیچ عذاب وجدانی برای گردن زدن بسیاری از اشخاص ندارد.وی گفت که گردن بسیاری از مردان و زنان را در گذشته زده است. او می گوید: برای من مهم نیست که گردن چند نفر که حکم اعدام برای آن ها صادر شده باشد را زده ام.

البیشی البته می گوید که در برخی موارد بر اساس قوانین اعمال شده در عربستان سعودی، حکم اعدام برای زنان از طریق تیراندازی به اجرا گذاشته می شود. وی می‌افزاید: بستگی دارد از من چه چیزی خواسته شود، برخی مواقع از من خواسته می‌شود از شمشمیر استفاده کنم و گاهی نیز از اسلحه استفاده می‌کنم، اما بیشتر مواقع از شمشیر استفاده می‌کنم.

البیشی می‌گوید که محل اصلی شغل وی در یکی از زندان‌های شهر طائف است، که وظیفه دارد که دست و چشم زندانیانی که حکم اعدام برای آنها صادر شده را ببیندد. وی می‌گوید که به این کار عادت کرده است.

مصاحبه روزنامه سعودی با جلاد قاتل شیخ نمر +عکس /آماده انتشار

جلاد سعودی می‌گوید وقتی برای اولین بار در سال 1998 یک حکم اعدام را در شهر جده اجرا کرد، دچار نگرانی بود، چرا که برخی از مردم این حادثه را نگاه می‌کردند، اما الان دیگر هیچ نگرانی برای این کار ندارد. او در توصیف اولین جنایت خود در انجام احکام اعدام آل سعود می گوید: دست‌ها و چشم‌های مجرم بسته شده بود. با یک ضربه شمشیر سر مجرم از تن جدا شد و چند متر آن طرف پرتاب شد.  

وی در مورد تجربه‌های خود در شغل جلادی می گوید: بسیاری از مردم هستند که با دیدن این صحنه‌ها بیهوش می‌شوند، اما من نمی‌دانم که وقتی قدرت تحمل دیدن این صحنه‌ها را ندارند، چرا به محل اعدام می‌آیند و آن را تماشا می‌کنند.

البیشی می‌گوید که زندگی عادی مانند سایر مردم دارد و نزدیکان و دوستانی دارد که با آنها در ارتباط است، وی با این حال با افتخار از کیفیت شمشیر خود می گوید که برخی از مردم وقتی سرعت جدا شدن سر از بدن با ضربه آن را می بینند، شگفت زده می شوند.

وی در مورد قربانیان جنایت های خود می گوید: وقتی آنها به محل اعدام می‌رسند، نیرویشان تحلیل رفته است. من در ابتدا حکم اعدام را قرائت می‌کنم و با یک اشاره، سر زندانی را قطع می کنم.

مصاحبه روزنامه سعودی با جلاد قاتل شیخ نمر +عکس /آماده انتشار

البیشی در حال حاضر آموزش دیگران برای انجام این مأموریت سخت! را برعهده دارد. وی افتخار می‌کند که فرزندش را نیز برای جلادی انتخاب کرده است. آموزش‌های لازم در این زمینه شامل در دست گرفتن شمشیر و هدایت کردن بخش تیز شمشیر به محل هدف برای اجرای اعدام است.

وی می‌گوید در برخی موارد یک چاقوی تیز به جای شمشیر مورد استفاده قرار می‌گیرد، این موارد شامل قطع کردن دست از مفصل است. در مورد قطع کردن پا نیز مقامات مسئول جایی که باید قطع شود را برای من مشخص می کنند و من آن را انجام می دهم.

رژیم آل سعود  روز شنبه دوازدهم دی ماه برابر با دوم ژانویه 2016 در بیانیه‌ای، از اعدام چهار نفر از شخصیتهای شیعی‌ عربستان و در رأس آنها شیخ نمر باقر النمر به ‌اتهام واهی اقدامات تروریستی خبر داد.آل سعود سه مبارز شیعی دیگر به‌نام‌های علی سعید الربح، محمد علی عبدالکریم الصویلم و محمد فیصل محمد الشیوخ را به شهادت رسانده است.

مصاحبه روزنامه سعودی با جلاد قاتل شیخ نمر +عکس /آماده انتشار

در بیانیه مقامات سعودی اعلام شده بود که محکومان به اعدام یا به ضرب گلوله یا با قطع سرهایشان با شمشیر اعدام شدند که برخی خبرها از داخل عربستان حاکی است که شهید النمر از جمله کسانی بود که جلادان سعودی، او را با شمشیر گردن زدند و بر همین اساس است که آل سعود از تحویل پیکر شهید النمر به خانواده‌اش هراس دارد و او را به صورت مخفیانه در یک مکان نامعلوم دفن کرده است.

پیشتر رسانه‌ها از کمبود شدید جلاد در وزارت کشور رژیم آل سعود خبر داده بودند به طوری که این وزارت سعودی سال گذشته از طریق سایت اینترنتی خود آگهی نیاز به جذب هشت جلاد برای قطع سر محکومان به  اعدام خبر داده بود و از علاقه‌مندان به این شغل خواسته بود اسامی خود را وزارت کشور سعودی تحویل دهند.

شیوه قطع سر مخالفان به دست آل سعود کاملا شبیه شیوه اعدام در گروهک تروریستی تفکیری داعشی است که دست پرورده وهابیون است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • majid ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    5 0
    اجرکم عند الشمر
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    6 0
    خدا با یزید محشورت کنه.
  • بی سواط ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    6 0
    ما که شمر رو ندیدیم ولی نگاه به این مردک قیافه آن ملعون را به ذهن تداعی میکند.
  • مرگ بر آمریکا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    در سوره واقعه آیات 41 تا 47 شرح حال این کافران ، در قیامت بصراحت ذکر شده است: و اصحاب شمال، اصحاب شمال چه کسانی هستند؟ (كه نامه اعمالشان به نشانه جرمشان به دست چپ آنها داده مي‏شود). (۴۱) وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿۴۱﴾ آنها در ميان بادهاي كشيده و آب سوزان قرار دارند. (۴۲) فِي سَمُومٍ وَحَمِيمٍ ﴿۴۲﴾ و در سايه دودهاي متراكم و آتش زا! (۴۳) وَظِلٍّ مِّن يَحْمُومٍ ﴿۴۳﴾ سايه‏اي كه نه خنك است و نه مفيد. (۴۴) لَّا بَارِدٍ وَلَا كَرِيمٍ ﴿۴۴﴾ آنها پيش از اين در عالم دنيا مست و مغرور نعمت بودند. (۴۵) إِنَّهُمْ كَانُوا قَبْلَ ذَلِكَ مُتْرَفِينَ ﴿۴۵﴾ و بر گناهان بزرگ اصرار داشتند. (۴۶) وَكَانُوا يُصِرُّونَ عَلَى الْحِنثِ الْعَظِيمِ ﴿۴۶﴾ و مي‏گفتند: هنگامي كه ما مرديم و خاك و استخوان شديم آيا برانگيخته خواهيم شد؟ (۴۷) وَكَانُوا يَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَكُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿۴۷﴾ يا نياكان نخستين ما؟ (۴۸) أَوَ آبَاؤُنَا الْأَوَّلُونَ ﴿۴۸﴾ بگو اولين و آخرين، (۴۹) قُلْ إِنَّ الْأَوَّلِينَ وَالْآخِرِينَ ﴿۴۹﴾ همگي در موعد روز معيني جمع مي‏شوند. (۵۰) لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِيقَاتِ يَوْمٍ مَّعْلُومٍ ﴿۵۰﴾ سپس شما اي گمراهان تكذيب كننده. (۵۱) ثُمَّ إِنَّكُمْ أَيُّهَا الضَّالُّونَ الْمُكَذِّبُونَ ﴿۵۱﴾ قطعا از درخت زقوم مي‏خوريد (۵۲) لَآكِلُونَ مِن شَجَرٍ مِّن زَقُّومٍ ﴿۵۲﴾ و شكمها را از آن پر مي‏كنيد (۵۳) فَمَالِؤُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ ﴿۵۳﴾ و روي آن از آب سوزان مي‏نوشيد (۵۴) فَشَارِبُونَ عَلَيْهِ مِنَ الْحَمِيمِ ﴿۵۴﴾ و همچون شتراني كه مبتلا به بيماري عطش شده‏اند از آن مي‏آشاميد (۵۵) فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِيمِ ﴿۵۵﴾ اين است وسيله پذيرائي از آنها در قيامت! (۵۶) هَذَا نُزُلُهُمْ يَوْمَ الدِّينِ ﴿۵۶﴾
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    حالم بهم خورد کاشکی مسلمون نبودن
  • سید عبدالرضا رضوی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 1
    دوستان گرامی جا دارد از سربازان گم نام امام زمان بخواهیم که طی یک عملیات حساب شده و برون مرزی با استفاده از عوامل عربستانی حکم قصاص را در مورد این جلاد اجرا کنند خدا رحمت کند امام رحمت ا.. را که چگونه با فتوای تاریخی در مورد سلمان رشدی او را به حبس ابد با اعمال ترس از سایه خودش محکوم کرد
  • آرش آذر ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 1
    همون سرنوشتی که مخترع گیوتین به اون دچار شد در انتظار این فرده . شک نکنید که این مردک هم در نهایت از طریق قطع گردن با شمشیر اعدام میشه و چه بسا که این کار به وسیله دست پرورده اش یعنی پسرش انجام بشه
  • منتظر ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    انشاالله به زودی زود به دست منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گردن خودش ، فرزندش و سردمداران آل سعود = آل یهود زده شود. آمین یا رب العالمین
  • علی ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    5 0
    لعنت به توحش و بربریت معاصر حاکمان کثیف عربستان!
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    4 0
    خدا لعنت کند! ماهانه چند نفر را گردن میزند و جالب اینست که آمریکا هم حمایتشان می کند
  • وحید ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    این آدم را عذاب دنیوی نمی تواند چاره کند. مختار لازم است که او را در دیگ بیاندازد و در دیگ را بگذارد تا حلیم درست شود. مردک را با همین حکم الهی، حکم الهی گفتن، خر کرده اند.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    عزیزم وهابی اند .مسلمان صهیونیست.
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    این مصاحبه مربوط به 13 سال پیشه
  • مخلوق خدا ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    نفرین حسین کم بود امام زمانم اضافه شد به نفرین کنندهای وهابی پوچ گرا به كسانى كه كفر ورزيدند بگو به زودى مغلوب خواهيد شد و [سپس در روز رستاخيز] در دوزخ محشور مى‏شويد و چه بد بسترى است (12) ال عمران فرقان [=جداكننده حق از باطل] را نازل كرد كسانى كه به آيات خدا كفر ورزيدند بى‏ترديد عذابى سخت‏خواهند داشت و خداوند شكست‏ ناپذير و صاحب‏ انتقام است (4) ال عمران
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    خون این حیوانهای سعودی را باید ریخت . آنچنان از اینها را باید کشت که بیابانهای عربستان از خونشان رنگین شود .
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بسمه تعالی به خداوند بزرگ قسم می خورم اگر با عربستان درگیر جنگ شویم ف انتقام سیلی مادرم حضرت زهرا(س) را آنچنان از این نامردها و بی وجدانهای جنایتکار بگیرم که باعث خوشحالی تمام ملتهای عرب شوم . یا لثارات الحسین (ع)
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    یک نفر برود در محل زندگی این جلاد خون آشام یا همان محل زندان طایف و این بی شرف را ترور وحشیانه کند .
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    به لطف و کرم خداوند متعال و عزیز به زودی شاهد بریده شدن گردن این ملعون به دست یک مؤمن باشیم.
  • محسن ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    منتظر باش گردن خودت را با همین شمشیر بزنند
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بی شباهت به برادر بزرگش صدام ملعون نیست .لعنت بر همه ستمکاران عالم قاتلان فرزند ادم . از قابیل تا فرعون و نمرود و ابن ملجم وشمر و یزید وبوش و کلینتون و نتانیاهو و شارون وفرزندان شجره خبیپه بنی امیه ملعون وهابیت کثیف و پست این هم کاسه های اسرائیل و امریکای جنایتکار . اینان ارثیه جنایت و قتل و بی فرهنگی وشکم بارگی و هرزگی را از اجداد پلیدشان مثل خلفای جور و معاویه ملعون به یادگار دارند . اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد و اخر تابع له علی ذالک . اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من انصاره و شیعته .
  • ناشناس ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    خدا لعنت کند این وارث شمر را
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    3 0
    سال گاو بدنیا اومده مثل گاو میمونه .
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    چهره کریهتو به خاطر میسپاریم
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    باید حکم مرتد بودن وی همچون سلمان رشدی را صادر کرد تا جرات قدم زدن توی خیابان های عربستان هم نداشته باشد. یک حکم از یک مرجع
  • مرگ بر آمریکا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    عربستان تروریست پرور حدود 40 سال است که غلام حلقه بگوش شیطان بزرگ است! و وهابی ها بدون اجازه کاخ سفید آب هم نمی خورند! تمام اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه می افتد و جنایاتی که صورت میگیرد رد وهابی های عربستان در آن مشهود است! ایجاد طالبان در سال 1994 با حمایت مالی و ایدئولوژیک عربستان بوده است! تمام گروههای تروریستی وحشی که جان و مال مسلمانان را نابود کرده اند با عربستان مرتبط میباشند سپاه صحابه و لشکر جهنگوی و لشکر طیبه در پاکستان و گروههای طالبان و القاعده و امروز داعش در افغانستان و گروه های تروریستی القاعده در سوریه و عراق و کنیا و مصر و لیبی و ترکیه و یمن و .... تمامی این وحشی های انسان نما همه به عربستان وصل هستند! طراحی این گروهها توسط موساد و ام.آی 6 انگلیس و سیای آمریکا انجام شده و اجرای آن و حمایت های مالی و نظامی و تسلیحاتی و امدادی و اطلاعاتی و رسانه ای و تبلیغاتی آنها بعهده عربستان و پادوهای عربستان است! بنابراین خواستم بگویم که همه این بازیها زیر سر شیطان بزرگ است.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    ان شاالله به تیر غیب الهی از پا در میاید
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    گردن او را نیز بزودی خواهند زد
  • edris alang ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    خدا لعنتش کنه
  • امید ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    ای کشته که را کشتی تا کشته شوی زار بزودی دست انتقام خداوندی از آستین مختار مانندی برون آمده و این جلاد و اربابانش را به سزای اعمال ننگین خود می رساند . انشاللا .
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    لعنت به وهابیت و تکفیری آل سعود ولی فکر می کنم درست اعدام در اسلام همین گردن زدن باشه نه اعدام با چوبه دار چون سریعا با قطع گردن جان گرفته می شه ولی در چوبه دار طرف به مرور و با شکستن گردن و خفگی با زجر می میرد ، اگر اشتباه می کنم لطفا جواب بدید تا اشتباه نگیم تشکر .
  • دکتر علی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    مصاحبه با این جلاد توهین به شیخ نمر و به حساسیت شیعیان است باید کمپین اعتراضی تشکیل داده شود
  • حسن ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    آقای مشرق این مصاحبه برای چند سال پیش است
  • یوسف ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    انشاالله خودش نیز بدست یکی از نیکان به درک واصل شود لعنت خدابه این از خدا بی خبر
  • سید محسن ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    ای فرزند معاویه یزید ندیدی که چون آن شمر معلعون را مختار گردن زد انشالله به دست مبارگ امام زمان عج گردن زده خواهی شد
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    این چه طرز تحلیل کردنه، منم سال گاو به دنیا اومدم.
  • محمد ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    خاک برسرشون بریزم.نکبتا
  • فلانی ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    بر پدر و مادرت لعنت
  • علیرضا ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    الله اکبر متاسفانه اینها نمیدانند که سردادن در راه دوست افتخارما ومولای ماحسین است...
  • پارسا ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    البته این بدبخت الت دست برای خوشامد ال سعود بایدم این حرفا رو بزند.اگه غیر این باشد گردن خودشو میزنند.البته با چهره شدنش احتمالا کارش تمومه مردنیه.کشته شده حسابش کنید.
  • حسن ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    گور پدر این حرامزده
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    اجرکم عند بنی امیه و اتباعهم
  • سید ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    مسلمون نیست که ... اسم مسلمونی گذاشتن روش
    • علی مجیدیان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      اتفاقا کپی برابر اصل اسلامه ، برو قرآن رو بدون غرض و مرض و لاپوشونی بخون ، می فهمی.
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    اسم مبارک امامت رو درست ببر. حسین یعنی چه؟!!!
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    آقای جلاد به روح اعتقاد داری؟
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    لعنت الله بر آل سعود
  • میلاد ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    حرامزاده نجس
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    شما كه منفي دادي، اگه مردي از خودت اسم و آدرس بذار تا ببيني چه خبره
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    لعنت بر آل سعود و این مزدور و جلاد ان ها
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    این فرد اگر اعدام نمیکرد ایا شیخ نمر الان زنده بود؟ اگر اعدام نمیکرد ایا دودمان ال سعود نابود میشد؟ اگر حکم را اجرا نمیکرد ایا فرد دیگری هم نبود که اجرا کند؟ چرا خزعبلات مینویسید؟ مقصر پادشاه ال سعود و اقوام نسبی و سببی اش اند و عواملش که در راس اند.
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    شیخ نمر نمرده بلکه در دل شیعیان جای دارد و زنده است
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    این فرد فقط مجری است
  • سرباز آقا ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 1
    الان یک هفته هست که عده ای مومن و بی گناه بخاطر حضور جلوی سفارت عربستان زندانی اند و در آتش زدن سفارت و وررود به سفارت هم دخالت نداشتن. هیچ کس به خانواده هاشون جواب نمی ده. برخورد سرباز های زندان هم توهین آمیز هست هیچ مقام مسئولی به خانواده های آنها که اکثرا انقلابی هستند جواب نمیده. کسی هم چیزی نمیگه. اما ایکاش با این عزیزان که از سر غیرت رفتن دم در سفارت نه با پیشنهاد فتنه گر ها هم با رافت اسلامی برخورد می شد.مگر که آقا کاری کنه.البته نباید توقع بیجا از رهبری داشته باشیم. کاش مسئولین مربوطه درست برخورد کنن.
  • ناشناس ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بایداین جلادان وهابی وداعشی راترورکردتا دیگر به اسم اسلام خون مردمان بیگناه رانریزند.
  • آ محمد ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام مشرق مشرق یادمه خودتم ی دفعه این مردک را معرفی کردی با عنوان میرغضب عربستان بود یادته...
  • محمد مسلم ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 0
    شما تفاوتی بین افکارو رفتار قاتلین سیدالشهدا با این وهابی های تکفیری می بینید توصیفهایی که از سفیانی در روایات ماشده با اینها چه تفاوتی داره مگه تکفیرهای افغانستان وعراق وسوریه را هم اینها به وجود نیاوردن مگه 15 نفر از تکفیریهای سعودی برجهای دوقلو را نزدن همانطور که سلسله هدایت از حضرت ابرهیم تا امام زمان ادامه دارد سلسله جهالت هم از ابوسفیان تا سفیانی وازنمرودوسامری تا صهیونیسم ودجال مسیح ادامه داره بر امام حسین یک کربلا گذشته برامام زمان چنتا امام وسط میدان جنگه ما کجا شما یک نکته مثبت در سعودیها نشان بدهید تا من یک نکته مثبت در یزید بن معاویه نشان بدهم حتی اگه شده براساس حقوقه بشر غربی ان کنتم صادقین
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    3 0
    نجس تر از سگ و خوک اند
  • محمداسماعیل وندی ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    3 0
    مرگ بر آل سعود کفار
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    2 1
    لعن الله آل سعود
  • ابی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    1 0
    دیگه از حرومزاده چه انتظاری میشه داشت ...
  • علی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    2 0
    لعنت خدا بر تو ای وارث شمر و یزید ان شاالله به زودی گردنت را خورد میکنیم. حرامزاده وهابی
  • شرمنده ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    2 2
    ببخشید من دستم خورد رو منفی (مرگ بر شاه)
  • نفس ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    3 0
    لعنت بر ال سعود
  • علی ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    2 0
    اینکه انسانی رو بخاطر افکارش سرببرند بزرگترین جنایته
  • سارا ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    3 0
    تو یه اشغال به معنی کامل کلمه ای
  • حسين ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    نبايد در بربريت شتاب كرد. اسلام دين رحماني است . اگر قرار بود ما هم دم از بربريت بزنيم كه با آنها فرقي نداشتيم.
  • وحید ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    3 0
    مرگ بر آل سعود.آل سعود باید نابود گردد.مرگ بر سگ های کثیف و موش خوار
  • نفس ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    2 0
    مرده شورتو ببرن با اون شمشیرت بدبخت جلاد سنگدل جهنمی
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    3 0
    هیچ کاری بی جواب نمی مونه مطمئن باشید که یه روز اونم با همون شمشیر خودش میره پیش جدش شمر و یزید
    • Mostafarabani IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      0 0
      احسنت به همه شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس