کد خبر 519159
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد: نیروهای مسلح این کشور برای تعقیب و نابودی عناصر تروریستی از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد و ارتش به هیچ تروریستی رحم نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، ژنرال 'راحیل شریف' در اجلاس ماهیانه فرماندهان ارتش پاکستان در شهر راولپندی ضمن تاکید بر عملکرد موثر تر نهادها و سازمان های امنیتی و اطلاعاتی کشور با هدف کمک به پایداری صلح و ثبات در کشور افزود: گروه های تروریستی را هرگز تحمل نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، فرماندهان ارشد ارتش ضمن ابراز اطمینان از نتایج مثبت عملیات جاری ضرب عضب در مناطق قبایلی پاکستان، اوضاع امنیتی منطقه و معادلات راهبردی در حال تغییر و تبعات آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ژنرال راحیل شریف همچنین از اقدامات نیروهای مسلح پاکستان به ویژه نهادهای امنیتی این کشور در شناسایی و بازداشت افراط گرایان از جمله متلاشی کردن شبکه های تروریستی در مناطق مختلف پاکستان تمجید کرد.

ارتش پاکستان از بهار سال گذشته، عملیات زمینی و هوایی گسترده را علیه تروریست ها و شبه نظامیان به ویژه در مناطق قبایلی شمال غرب این کشور تحت عنوان عملیات 'ضرب عضب' آغاز کرده است و مدعی است تا کنون بیش از سه هزار تروریست را از بین برده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    آدم حالش بهم می خوره وقتی این دلالها حرف از مقابله با تروریسم می زنن.
  • ریاستی ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    زرشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس