کد خبر 518801
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

مدیر اجرایی لیگ فوتبال عربستان با بیان اینکه فیفا و AFC نمی‌توانند آنها را به بازی در ایران مجبور کنند، به طور ضمنی «زمین بی طرف» مورد نظر خود را برای بازی با باشگاه‌های ایرانی معرفی کرد!

به گزارش مشرق، جوسازی مسئولان ورزش کشور عربستان به اتفاقات سیاسی بین دو کشور ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و آنها هر روز مطلب جدیدی را علیه ایران طرح می‌کنند. بعد از آنکه عربستانی‌ها درخواست کردند بازی با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را به یک زمین بی طرف برگزار شود، حتی یکی از مسئولان فوتبال این کشور خواهان قرعه کشی مجدد لیگ قهرمانان آسیا بدون تیم‌های ایرانی شد!

در تازه‌ترین جوسازی‌ها، «یاسر المسحل» مدیر اجرایی لیگ عربستان که عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هست، اعلام کرد که باشگاه‌های عربستانی در ایران بازی نخواهند کرد و گفت: تماس‌ها برای طرح موضوع خودداری از بازی در ایران در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است و توضیحاتی درباره دلایل تصمیم خود به بعضی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داده‌ایم. بخصوص اینکه با قطع روابط سیاسی ایران و عربستان پروسه صدور ویزا بسیار دشوار خواهد بود. انتظار ما از AFC این است که تا دو هفته دیگر تصمیم نهایی را بگیرد.

مدیر اجرایی لیگ عربستان تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نمی‌توانند ما را به بازی در ایران مجبور کنند. نمونه آن هم زمانی بود که تیم ملی عربستان به خاطر شرایط نامناسب فلسطین از فیفا درخواست کرد تا بازی با این تیم در یک زمین بی طرف برگزار شود که با این تصمیم موافقت شد. لذا برای فیفا مهمترین چیز سلامت ورزشکاران است. اگر AFC با برگزاری بازی در یک زمین بی طرف موافقت کرد، کشورهای حاشیه خلیج فارس به عربستان برای بازی نزدیک‌تر هستند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ما با اعراب وهابی نحس نجس وحشی کشورهای همیشه خلیج فارس رابطه نداریم بنابراین بازی های ایران به غیر از کشورهای مذکور باشه
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ما باید در زمین خودمان بازی کنیم. این مسخره بازیا چیه
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خداوکیلی ببین پیامبر چقدر عذاب کشیده با این وحشیا زندگی کرده. هر روز باید کفاره میداده که ریخت اینارو میدیده ایران نباید زیر بار بره یا اگر هم خواست باید بگه به غیر از تاجیکستان جای دیگه بازی نمیکنه :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس