قائم‌مقام جمعیت رهپویان از آغاز بررسی فهرست‌های انتخاباتی در شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد و گفت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند با حضور گسترده فضا را برای تایید صلاحیت عناصر اصلی خود باز کنند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان ، از آغاز بررسی فهرست‌های انتخاباتی در شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد و درباره مهم‌ترین رویکرد مجلس دهم اظهار داشت: یک مجلس موفق مجلسی است که دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم را بداند و با توجه به اینکه ما در دوران رکود و سخت اقتصادی هستیم مجلس آینده باید اولویت خود را نگاه به اقتصاد و حل مشکل معیشتی مردم قرار دهد.

سروری با تاکید بر اینکه بیشترین دغدغه مردم معیشتی و اقتصادی است، مهم‌ترین وظیفه مجلس آینده را عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به حضور گسترده اصلاح‌طلبان و برخی چهره‌های نزدیک به فتنه در انتخابات خاطرنشان کرد: آنها چند برنامه دارند، یک برنامه برای افراد ثبت‌نامی این است که موج مظلومیت نمایی ایجاد کنند و با رد صلاحیتی که احتمالا صورت می‌گیرد تلاش می‌کنند یک برنامه چالشی با شورای نگهبان درست کنند و فضا را برای تایید صلاحیت عناصر اصلی خود باز کنند.

وی یادآور شد: آنها از سوی دیگر می‌خواهند برنامه‌ریزی داشته باشند تا به هرشکلی لیستی بدهند اما نگران رد صلاحیت افرادی هستند که در فتنه نقش داشته‌اند.

کمیته اجرایی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان به ریاست علیرضا زاکانی تشکیل شده است و اعضای آن شامل صادق محصولی قائم مقام جبهه پایداری، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده محسن رضایی، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، مهدی ذاکری نماینده قالیباف و حجت‌الاسلام ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز می‌شود.

همچنین کمیته بررسی کننده صلاحیت نامزدها نیز به ریاست غلامعلی حدادعادل تشکیل شده است و اعضای آن شامل حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران، محمرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، حجت‌السلام سید رضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی، صادق محصولی قائم مقام جبهه پایداری و عبدالحسین روح‌الامینی نماینده محسن رضایی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس