رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد مجلس برای اختصاص ۵ درصد بودجه عمومی کشور برای تقویت بنیه دفاعی در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه دولت و مجلس به بودجه دفاعی کشور در سال آینده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بودجه دفاعی کشور در مقایسه با برخی کشورهای منطقه ناچیز است که باید به این نکته توجه شده و بودجه بخش دفاعی کشور در سال آینده تقویت شود.

وی از پیشنهاد مجلس در بودجه سال آینده برای تقویت بنیه دفاعی کشور خبر داد و افزود: مجلس از تقویت بنیه دفاعی کشور در تمامی مقاطع حمایت می‌کند که بر این اساس پس از ارائه لایحه بودجه سال آینده، پیشنهاد اختصاص 5 درصد بودجه سال آینده برای بخش دفاعی کشور را ارائه خواهیم کرد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس  با انتقاد از وضعیت بودجه دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح برای تأمین تجهیزات و راه‌اندازی بخش‌‌‌های دفاعی کشور شرایط‌شان به گونه‌ای است که از آب هم کره می‌گیرند و در تأمین اعتبارات خودکفا هستند، اما دولت باید به ایت بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    جالبه پارسال هم این پیشنهاد داده شده بود و مثل امسال تایید و تصویب نشد!!..
  • هادی ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بودجه سال آینده که حدود 50 هزار میلیارد تومنی افزایش پیدا کرده روی کاغذ باید دید بخش دفای زیاد شده یا کم!!...البته کلا بودجه این بخش نسبت به بخش های دیگه خیلی کمه بخصوص نفت و..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس