کد خبر 518584
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

یک رسانه‌ای‌ انگلیسی در گزارشی به نمایش دومین شهر موشکی ایران پرداخت و آن‌را خودنمایی جمهوری اسلامی در برابر غرب نام نهاد.

به گزارش مشرق، یک رسانه‌ای‌ انگلیسی به نمایش دومین شهر موشکی ایران پرداخت و آن‌را «خودنمایی ایران در برابر غرب» نام نهاد.

 خبرگزاری «رویترز» امروز (سه‌شنبه) در گزارشی نوشت: تصاویر به نمایش درآمده دومین شهر موشکی زیر زمینی ایران ر ا نشان دادند. این در حالی است که آمریکا و متحدین غربی‌اش اعلام کرده‌اند آزمایش موشکی ایران در ماه اکتبر نقض قطعنامه سازمان ملل متحد بوده است.

رویترز به نمایش فیلم یک دقیقه‌ای دومین شهر موشکی ایران به حضور «علی لاریجانی» رییس مجلس ایران در بازدید از تاسیسات زیر زمینی نوشکی جدید ایران  و نیز نمایش موشک برد بلند «عماد» اشاره کرد.

رویترز نوشت: آمریکا و متحدین غربی‌اش آزمایش موشکی ماه اکتبر سال گذشته را نیز نقض قطعنامه 1929شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌دانند زیرا این موشک می‌تواند یک کلاهک‌ هسته‌ای را حمل کند.

در بخش دیگر این گزارش آمده نوشت: ایران با نمایش رسانه‌ای دومین تاسیسات موشکی خود چالشی عمده  را برای آمریکا و متحدین اروپا‌یی‌اش همزمان با اجرای روز اجرام برجام ایجاد کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خودشون را زدن به اون راه یعنی نمیدونن ایران اراده کنه تمام چاه ها نفت عربستان نابود میشه و 40% نفت غربیها که از محل تولید وحشتناک روزی 12 میلیون بشکه سعودخائن حاصل میشه از بین میره قیمت هر بشکه به 400$ و بیشتر میرسه
  • هادی مشگان ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق این خوبه ولی کمه باید بتوان در یک لحظه ده هزار موشک را همزمان به سوی هدف شلیک کرد به طوریکه در صورت جنگ فی مابین یک ساعت پس از جنگ اثری از تمدن را نتوان در کشور مقابل ایران یافت و عربستان به تلی از خاکستر تبدیل شده باشد
  • احمد ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این رویترز چقدر دروغ میگه ما دومین شهر موشکی رو برای به هراس افکندن عربستان و دیگر کشورهای مرتجع عرب رونمایی کردیم تا دچار توهم مقابله با ایران نیفتند
  • نهضت جهانی صلوات ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم صلوات حللال مشکلات صلوات فوق اتم وصلوات بزرگترین عبادت است نصب صلوات بر روی موشکها باعث به هدف اصابت کردن آنها خواهدشد:اینها سفارشات عارف متقی وفرزانه حضرت آیه الله العظمی خوشوقت بوده است ضمن قدر دانی از تمامی دست اندر کاران صنایع ویگانهای موشکی نظام در این ایام که به 19 دی نزدیک میشویم یادآور سالروز شهادت شهید کاظمی ویارانش میباشد دراین روز این شهدای سپاه با صلوات به سوی حق پرواز کردند از طرفی این توانمندیهای موشکی یاد آور پدر موشکی شهید طهرانی مقدم میباشد لذا دراین زمان حساس برای تمامی این نعمتهای الهی وشکرانه آن 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس