کسانی که در انتخابات شرکت می کنند نباید عملی انجام دهند که دشمنان از رفتار آنها شاد شوند و یا سخنان خود بهانه به دست دشمن بدهند.

 به گزارش مشرق، آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفت: قرآن کریم بیانگر همه حقایق است و با بیان حقایق، حجت را بر همه انسانها تمام کرده است.

وی بیان داشت: از جمله حقایق قرآن این است که همه رفتار و اعمال بشر در کارنامه اعمال ثبت و درج می شود و در روز قیامت همه را به انسان نشان می دهند و دلیل آن این است که سعادتمند از غیر آن مشخص شود.

این مرجع تقلید افزود: کل نظام هستی و همه موجودات سرنوشت شان در لوح محفوظ بیان شده واین طور نیست که اگر کسی به  قوانین الهی پایبند بود و خود را در مسیر دینداری قرار داد با کسی که در مسیر حق و حقیقت قدم برنداشته است، مساوی باشد.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه  به مسئله انتخابات و سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم باید در انتخابات و انتخاب اشخاص، مسئولیت پذیر باشند و رعایت حق الناس را انجام دهند و هر کسی که لیاقت خدمت به مردم، نظام و انقلاب دارد انتخاب شود.

وی در توصیه ای به شرکت کنندگان در انتخابات با بیان اینکه نباید برای گرفتن رأی با آبروی کسی بازی کرد بیان داشت: هدف منتخبین تنها نباید شرکت در انتخابات باشد و برای گرفتن رأی و رفتن به مجلس شورای اسلامی دست به هر اقدامی بزنند بلکه رضای خدا و ادای تکلیف باشد.

این مرجع تقلید افزود: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، نباید عملی انجام دهند که دشمنان از رفتار آنها شاد شوند وبا سخنان خود بهانه در دست دشمن دهند.

منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس