کد خبر 518359
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

مستند «سایه روشن» امروز با آخرین اتفاقات و رخدادهای جشنواره مستند عمار از رادیو تهران پخش می کند.

به گزارش مشرق، سمیرا صدیقی، تهیه کننده برنامه با اشاره به بیان ویژگی های جشنواره عمار و تغییرات کیفی این دوره در برنامه سایه روشن خاطر نشان کرد: در برنامه مستند سایه روشن به آثاری که در این جشنواره ارائه شده است و میزان موفقیت و آثار و برکات جشنواره مردمی فیلم عمار پرداخته می شود. معرفی و اهداف جشنواره به شنوندگان از دیگر بخش هایی است که تقدیم مخاطبان خواهد شد.
 
 بنا براین گزارش، جشنواره مردمی فیلم عمار در اولین سالگرد حماسه نهم دی در سال 89 شکل گرفت و 20 فیلم با موضوع فتنه 88 در آن شرکت کردند. در سال های بعد به گستره موضوعی جشنواره اضافه شد و از فیلم سازان انقلاب اسلامی دعوت شد که در چند سرفصل دیگر، فیلم هایشان را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که استقبال بسیارخوبی هم شد. در ششمین دوره جشنواره عمار هم بیش از 2 هزار اثر شرکت کردند.
 
 تهیه کننده سایه روشن یادآور شد: با توجه به ساختار مستند به صورت ویژه در قالب یک برنامه جاری هفتگی، شبکه رادیویی تهران با موضوعات مختلف و مورد نیاز مخاطبان استان تهران، اقدام به تولید مستندهای فاخر با عنوان «سایه روشن» کرده است.
 
 این مستند کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران است که شنبه تا چهارشنبه با مستندهای اجتماعی، فرهنگی، تهران، گروه های خاص و شهرستانها، از ساعت 19 و 30 دقیقه روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود و مریم آصفی تهیه و تولید مستند «سایه روشن» را سه شنبه ها بر عهده دارد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس