کد خبر 517777
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که ترکیه و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه به یکدیگر نیاز دارند.

به گزارش مشرق به نقل از حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد ترکیه و اسرائیل به یکدیگر نیاز دارند. اردوغان در بازگشت از سفر رسمی خود به عربستان گفت: اسرائیل به کشوری مانند ترکیه در منطقه نیاز دارد. باید بپذیریم که ما نیز به اسرائیل نیاز داریم.

وی در گفتگو با خبرنگاران همراه وی پس از سفر به ریاض و گفتگو با پادشاه عربستان گفت که این نیاز دوطرفه واقعیتی در منطقه است.

اردوغان افزود: ما باید این به این موضوع توجه کنیم. اگر بتوانیم گام‌هایی در راستای صداقت دوجانبه برداریم، آنگاه عادی‌سازی روابط ادامه خواهد داشت.

رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر موضع این کشور گفت: در مورد تحریم‌ها، آنها (اسرائیل) اعلام کرده‌اند که کالاها و تجهیزات ساختمانی می‌توانند وارد ترکیه شوند. ما منتظر اعلام این مسئله به صورت مکتوب خواهیم بود تا آنها از موضع خود عقب‌نشینی نکنند.

وی با اینحال تاکید کرد که موضوع دیگری که برای ترکیه از اهمیت زیادی برخوردار است حمله اسرائیل به مسجدالاقصی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رجبعلی از اشکور ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    ااااااااااای خااااااااااااااااااااک دوعااااااااااااالم بر سرت اردوغان ابروی هرچه مرد را بردی نامرد بدبخت تا تاریخ تاریخ هست منفور خواهی ماااااند
  • محمد1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    تعجب ندارد این آدمکش مزدور از اول معلوم بود نفوذی استکبار است و نقش بازی می کند و قصدش ایجاد شکاف بین جبهه مقاومت است و دنبال منافع و مزدوری خودش است
  • پسر ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    راست گفته اسرائیل که سوار و ترکیه راکب پس باید اسرائیل از ترکیه سواری بگیره تا ترکیه خوشحال بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس