کد خبر 517653
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

یگان موشکی وتوپخانه ای ارتش وکمیته های مردمی یمن طی 24 ساعت گذشته به پیروزی های میدانی از جمله هدف قرار دادن مواضع نظامی عربستان ومزدوران آن در راستای رویارویی با تجاوز عربستان دست یافتند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری صعده نیوز ،یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی موضع نظامی الرمضه عربستان در نزدیکی الطوال در جیزان و محل تجمع نظامیان عربستانی دراین گذرگاه وموضع السرداح واردوگاه المعزاب عربستان راهدف حملات موشکی خود قرار دادند.

ارتش وکمیته های مردمی یمن با اجرای عملیات گسترده در مناطق الاقروض، الاحیوق والشریجه واقع در جنوب غرب استان تعز مقادیر زیادی سلاح ومهمات از مزدوران عربستانی به غنیمت گرفتند.

نیروهای یمنی با پاکسازی کوههای الدبی ومواضع تحت کنترل مزدوران عربستانی در پایین کوه شعیب پیامبر در الشریحه محل تجمع مزدوران عربستانی در الوازعیه را گلوله باران کردند که بر اثر این امر مزدوران عربستانی به صورت گروهی به سمت شمال الاحیوق فرار کردند.

در این عملیات یک تانک در منطقه الرویع در کنار الحویمی جنوب استان تعز منهدم ومقادیر مهمات در درگیری های القبیطه به غنیمت گرفته شد وسلسله کوههای مشرف بر کرش وروستای الجریبه واقع در جنوب استان تعز پاکسازی وامنیت در آنجا برقرار شد.

ارتش وکمیته های مردمی با اجرای عملیات گسترده سلسله کوههای مشرف بر منطقه نجد شباب ومنطقه الجریبه در کرش را نیز پاکسازی وامنیت را به روستاهای الصریح، الحدید، العلفقی وطبین والعلوب والسحی در الشریجه وکرش برگرداندند.

نیروهای امنیتی عراق دو بمب که در مدرسه الشهید در منطقه باجل را خنثی کردند.

عربستان و برخی کشورعربی دیگر با حمایت آمریکا از ششم فروردین 94، حملات هوایی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند وتاکنون بیشتر تأسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و حتی خانه های مسکونی مردم این کشور را بمباران و منهدم کرده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس