کد خبر 517447
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

بازداشت سوشا مکانی و جدایی ایمان صاددقی از پرسپولیس باعث شد در تعطیلات نیم‌فصل شاهد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در این تیم باشیم.

یکی از خارجی‌های پرسپولیس قربانی سوشا می‌شود؟به گزارش مشرق، مربیان پرسپولیس قصد نداشتند در تعطیلات نیم‌فصل تغییراتی در تیم‌شان داشته باشند، اما هنوز دو روز از تعطیلات لیگ سپری نشده این تیم یکی از دروازه‌بان‌های خود را از دست داد و دیگری هم در بازداشت به سر می‌برد. در چنین شرایطی طبیعی است که پرسپولیسی‌ها در تکاپو برای جذب دروازه‌بان جدید باشند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر عملکرد نه‌چندان مطمئن سوشا مکانی و همچنین ایمان صادقی در نیم‌فصل سپری شده قصد به خدمت گرفتن دروازه‌بان جدید را داشتند، اما برانکو ایوانکوویچ خیلی با این مسئله موافق نبود و در صورتی راضی به جذب بازیکنی در این پست می‌شد که او از هر نظر بهتر از دروازه‌بان‌های فعلی‌اش باشد. با توجه به این قضیه مسئولان باشگاه پرسپولیس برانکو را راضی کردند تا به جای ایمان صادقی یک دروازه‌بان مطمئن‌تر از وی بیاورند، اما بازداشت امروز (یکشنبه) سوشا مکانی تمامی این معادلات را بر هم زد.

شرایط پیش‌ آمده برای دروازه‌بان اول پرسپولیس باعث شده مسئولان این باشگاه بابت صدور رضایت‌نامه صادقی برای باشگاه خونه به خونه دچار تردید شوند و از طرفی به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن برای تیم‌شان باشند، از آن جهت که آنها احتمال می‌دهند مکانی با محرومیت سنگین مواجه شده و نتواند در ادامه لیگ برای تیم‌شان به میدان برود.

بیرانوند جدی‌ترین گزینه داخلی پرسپولیس است که با توجه به مخالفت باشگاه نفت تهران با جدایی این دروازه‌بان بعید به نظر می‌رسد او بتواند به جمع سرخپوشان بپیوندد. به غیر از بیرانوند دروازه‌بان مطمئن داخلی دیگری نمی‌ماند که شرایط پیوستن به پرسپولیس را در تعطیلات نیم‌فصل داشته باشد. در این شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس چاره‌ای ندارند جز اینکه به فکر جذب دروازه‌بان خارجی باشند که در این صورت یکی از بازیکنان خارجی این تیم باید جدا شود.

جری بنسون، مایکل اومانیا و لوکا ماریچ؛ هیچ‌کدام عملکرد بدی در پرسپولیس نداشته‌اند تا برانکو بخواهد آنها را در لیست فروش باشگاه قرار دهد، اما اگر قرار باشد این باشگاه دروازه‌بان مطمئن خارجی جذب کند قطعاً باید یکی از سه بازیکن خارجی مذکور قراردادش را در نیم‌فصل با این باشگاه فسخ کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    من نميدونم فيلم بازيكن هاي آس اس اومد بيرون هيچ اتفاقي نيفتاد حالا بخاطر چهار تا عكس اين بدبخت و كه من اصلا ازش خوشم نميادو انداختين زندان؟؟؟؟؟؟
  • امیر ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    یا نیلسون ر باید بیاره یا آودوکیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس