رژیم سعودی اعلام کرد 47 نفر را به اتهامات مرتبط با تروریسم اعدام کرده؛ از جمله شیخ نمر النمر روحانی برجسته شیعه. اعدام او تنش‌ها در میان منتقدان رژیم سعودی را برانگیخته و آنها معتقدند اعدام شیخ با هدف "به آتش کشیدن منطقه" انجام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان و 46 نفر دیگر (که در میان آنان نام سه شیعه دیگر نیز به چشم می‌خورد) از سوی سران آل‌سعود باعث شگفتی کارشناسان، مقامات و رسانه‌های جهان از سطح بی‌کفایتی و درایت سیاسی حکام وهابی سعود شده است. شهادت روحانی مبارز عربستانی ضمن تبدیل شدن به خبر اول رسانه‌های جهان، بازتاب و واکنش‌های متفاوتی در این رسانه‌ها داشت که در ادامه بازتاب این خبر در مهمترین رسانه‌های جهان از نظرتان خواهد گذشت.


روزنامه گاردین انگلیس نوشته است «اعدام روحانی شیعه توسط سعودی به خشونت‌ها در خاورمیانه را شعله‌ور می‌کند»

بازتاب اعدام شیخ نمر در رسانه‌های جهان + تصاویر
این روزنامه انگلیسی نوشته است «دولت ایران و رهبران مذهبی در سراسر خاورمیانه اقدام عربستان سعودی در اعدام روحانی برجسته شیعه را محکوم‌ کرده‌اند و نسبت به عواقبی هشدار داده‌اند که می‌تواند خاندان پادشاهی این کشور را سرنگون کند.» به نوشته گاردین، با بالاگرفتن شدید تنش‌های دیپلماتیک در منطقه، حوزه‌ها و روحانیون در ایران، یمن و لبنان گفته‌اند که اعدام شیخ نمر، خشمی فراگیر را برمی‌انگیزد.


پایگاه‌ شبکه خبری بی‌بی‌سی با انتشار آخرین تصویر از شیخ نمر النمر پیش از اعدام، خبر اعدام وی به همراه 46  عربستانی دیگر را منتشر کرده است.

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

بی‌بی‌سی نوشته است:‌‌ « شیخ نمر یکی از حامیان پرآوازه اعتراضات ضددولتی بود که از سال 2011 در شرق عربستان آغاز شد؛ جایی که اکثریت شیعیان آن، سالهاست از به حاشیه‌ رانده‌ شدن شکایت دارند.»

البته بی‌بی‌سی با شیعه و سنی کردن این ماجرا، در حالی ایران را یکی از دشمنان اصلی حکومت «سنی» عربستان سعودی دانسته است که ایران همواره حساب وهابیون حاکم بر عربستان را از اهل تسنن جدا کرده است.

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، اخباری از اعتراضات در قطیف در شرق عربستان به گوش می‌رسد و تدابیر امنیتی در این بخش‌ها تشدید شده است.


روزنامه انگلیسی تلگراف تیتر خود را به هشدار ایران به آل‌سعود اختصاص داده است: «ایران هشدار داد؛ سعودی‌ها "بهای سنگینی" برای اعدام روحانی شیعه خواهند پرداخت»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر


تلگراف با انتشار تصویری از یک شمشیر در دستان یک مقام وهابی نوشته است که اعدام‌ها در عربستان معمولا با شمشیر انجام می‌شود؛ اشاره به اینکه احتمالا شیخ نمر هم طبق روال گردن زده شده است.

به گزارش مشرق، تلگراف نوشته است عربستان 47 نفر از متهمین به اقدامات تروریست،‌از مرتبطین و مظنونین به همکاری با القاعده و همچنین روحانی سرشناس شیعه شیخ نمر را اعدام کرده است. وزارت خارجه ایران گفته است عربستان «بهای سنگینی» برای اعدام شیخ نمر خواهد پرداخت.

در میان لیست اعدام‌شده‌ها اما نام برادرزاده شیخ نمر، علی نمر النمر به چشم نمی‌خورد؛ او در سن 17 سالگی بازداشت شد و انتشار خبر شکنجه او حین بازجویی موجی از محکومیت‌ها از سوی گروه‌های حقوق بشری را برانگیخت.

به گزارش تلگراف،‌ این اعدام دسته‌جمعی، بزرگترین اعدام گروهی از سال 1980 است که 63 جهادی بازداشت شده در مسجد الحرام در سال 1979، اعدام شدند.


ایندیپندنت دیگر روزنامه چاپ انگلیس هم واکنش ایران به اعدام شیخ نمر را تیتر خود کرده است: «اعدام نمر النمر: روحانیون ایران می‌گویند اعدام شیخ نمر موجب سقوط آل‌سعود خواهد شد»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

به نوشته ایندیپندنت «یکی از روحانیون برجسته ایران سقوط آل سعود را بدلیل اعدام شیخ نمر روحانی شیعه، پیش‌بینی کرده است. این اظهارنظر آیت‌الله احمد خاتمی پس از آن منتشر شد که وزارت خارجه هشدار داد عربستان سعودی بهای سنگینی برای سیاست‌هایی که منجر به اعدام شیخ نمر شده است، خواهد پرداخت.»

شبکه الجزیره در پایگاه خود این تیتر را برگزیده است: «عربستان سعودی 47 نفر از جمله روحانی شیعه شیخ نمر را اعدام کرد»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

به گزارش الجزیره، عربستان سعودی 47 «تروریست» را به گفته وزارت کشور اعدام کرده است که از جمله شیخ نمر النمر روحانی شیعه و فارس الزهرانی از وابستگان القاعده در میان آنان بوده‌اند.

الجزیره نوشته است: «شیخ نمر به اغتشاش و فتنه، نافرمانی و حمل سلاح متهم شده بود. نمر النمر هیچگاه اتهامات سیاسی خود را رد نکرده اما گفته بود که هرگز سلاح حمل و شیعیان را به خشونت دعوت نکرده است.»


راشاتودی روسیه: «عربستان سعودی 47 نفر را در ارتباط با اتهامات تروریسم اعدام کرد، از جمله روحانی برجسته شیعه»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

شبکه راشاتودی روسیه در پایگاه خبری خود نوشته است: « وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد این کشور 47 نفر را به اتهامات مرتبط با تروریسم اعدام کرده است؛ از جمله شیخ نمر النمر روحانی برجسته شیعه. اعدام او تنش‌ها در میان منتقدان پادشاهی سعودی را برانگیخته است و معتقدند اعدام شیخ با هدف "به آتش کشیدن منطقه" انجام شده است.»


شبکه ای‌بی‌سی نیوز هم ضمن گزارش اعدام شیخ نمر النمر، واکنش ایران را برجسته کرده است: «ایران می‌گوید عربستان سعودی بهای سنگینی برای اعدام روحانی شیعه نمر النمر خواهد پرداخت.»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

در گزارش این شبکه آمده است: «حکومت عربستان سعودی صدها نفر از اقلیت شیعه عربستان را بعد از اعتراضات 2011 تا 2013 که طی آن چندین پلیس هم کشته شدند، بازداشت کرده است.»


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هم خبر اعدام شیخ نمر را پوشش داده است: « عربستان سعودی 47 نفر را اعدام کرد؛ از جمله روحانی برجسته شیعه»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

نیویورک‌تایمز در گزارش خود آورده است: «مقامات سعودی می‌گویند این اقدام به منظور جلوگیری از بروز خشونت علیه مردم انجام شده است»

رویترز هم خبر اعدام شیخ نمر النمر به همراه 46 نفر دیگر به اتهامات مرتبط به تروریسم را مخابره کرده است: «عربستان سعودی می‌گوید 47 نفر را به اتهامات تروریسم اعدام کرده است، از جمله روحانی شیعه»

رسانه‌های جهان درباره اعدام شیخ نمر چه گفتند + تصاویر

رویترز نوشته است: «عربستان سعودی روز شنبه 47 نفر را بدلیل تروریسم اعدام کرده است، پیامی آشکار هم به جهادی‌های سنی و هم معترضان ضد حکومتی شیعه که حکومت سعودی هیچ معارضه‌ای را تحمل نخواهد کرد.»


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • کیوان ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرگ بر آل سعود خبیث. آل سعود خیلی گستاخ شده است. باید به او پاسخی دندان شکن داده شود وگرنه گستاخ تر خواهد شد.
  • جواد ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    اعدام شیخ نمر به دستور امریکا و در تلافی کشته شدن علوش ( مرد شماره یک امریکا و عربستان ) در سوریه صورت گرفت . ال سعود از خود اختیاری ندارد و فقط پیمانکار امریکاست . امریکا از پیروزی های محور مقاومت در سوریه بسیار عصبانی است .
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    شادی روحش صلوات
  • ناشناس ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خبر رسیده ز گلشن ثمر نمیمیرد بگوبشب زدگان که سحر نمیمیرد قسم به شمس جمال علی ولی الله در آسمان ولایت قمر نمیمیرد اگر به سنگ جفا شیشه دلی بشکست به گنجه دل عاشق گوهر نمیمیرد به قلب خصم علی مهر باطلی زد رفت که تا به صبح ظهور آن اثر نمیمیرد هزار شیخ نمر زاده میشود آری بگو به دشمن حق دیگر " نمر "نمیمیرد
  • حسن ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    سلا و درود خدا و رسولش به شهید آیت اله نمر و لعنت خدا بر طاغوت اعظم و اتباع حرامزاده اش به خصوص آل سعود و داعش
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    متاسفانه برخوردنامناسب وضعیف ودست پایین ما باعث گستاخی وجسارت آل منهوس سعودشده است وبازدارنده نبوده است
  • منوچهر ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    چرا میگین آل سعود باید بگیم آل یهود
  • سرو ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    لعن الله آل سعود(آل یهود)
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    وعده خدا حق است. باطل و آل سعود و اسلام آمریکایی محکوم به شکست هستند.
  • دوستدار مسلمانان ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    جوانان قطیف به یمن می روند تا انتقام از وهابیان بگیرند
  • گمنام ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    این گستاخی دولت آل سعود نیست، انفعال سیاست خارجه ماست!!!!!!!!!!!
  • سیری ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    بنده به عنوان یک اهل سنت ایرانی اعدام شیخ شهید را به عموم ملت ایران و مسلمین جهان تسلیت عرض مینمایم. هرجا افراط ریشه دوانید اینگونه فجایع اتفاق می افتد. متاسفم.
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    آل سعود پلید تاوان این جنایت و ددمنشی خود را باید پس دهد مرگ برآل سعود و وهابی های جنایتکار سرانجام شما نابودی است
  • داریوش ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بروهابیون کثیف بزدل احمق
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    دورود بر روح شهید ایت الله شیخ نمر ان شاء لله خون پاک آن شهید ریشه آل سعودی وحشی را خشک کند.
  • amin ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    آل یهود با این کار خود فاتحه خودش بخونه . عمر این خاندان کمتر از 2 یا سه ساله
  • حسن ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    امروز که دنیای اسلام و آزادگان در غم شهادت آیت‌الله نمر رهبر شیعیان عربستان به دست جنایتکاران آل‌سعود به سوگ نشسته‌اند، این ستون را به توصیف منافقان میهمان‌کش حاکم بر سرزمین حجاز، از زبان امام راحل(ره) اختصاص می‌دهیم که در پیامی به مناسبت شهادت 400 زائر ایرانی در مکه مکرمه صادر شده است؛ «اگر می‌خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونی کعبه لیاقت میزبانی سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تأمین آمریکا و اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنان کاری از دستشان برنمی‌آید، بدین خوبی نمی‌توانستیم بیان کنیم و اگر می‌خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل‌سعود، این وهابیهای پست بی‌خبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به این اندازه که کارگزاران ناشی و بی‌اراده حاکمیت سعودی در این قساوت و بی‌رحمی عمل کرده‌اند، موفق نمی‌شدیم و حقا که این وارثان ابی‌سفیان و ابی‌لهب و این رهروان راه یزید روی آنان و اسلاف خویش را سفید کرده‌اند.»
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    ایران در جواب باید یمن را تا خرخره مسلح کند.
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    جالب اینه که هیچ کدام از رسانه های غربی محکوم نکردن و فقط میخواهند ایران را در مقابل ال سعود قرار دهند!!!!
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    "به عنوان یک مسلمان و شیعه از لعنت بر یهود عذر خواهی می کنم .مطمئنا هدفش توهین به یهود نبوده بلکه شاخه اسرائیلی یهود بوده است.درود بر همه انسانهای ازاده جهان".
  • ناشناس ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    تسلیت به خاطرشهادت شیخ نمر. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • . ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    همونطور که اعدام هر آزاد اندیشی باعث تاسف و انزجاره توهین به سایر ادیان هم شرم اوره اگر ماهم افکار و عقاید دیگران رو محترم نشماریم رفتارمون با ال سعود تفاوتی نداره.
  • ناشناس ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    وهابیت جز توحشگری چیزی به جهان عرضه نکرد.نمیتونند ادعا کنند وهابیت تو مسایل علمی فرهنگی .... چیزی برای گفتن داشته جز خوناشامی.مفتی اعظم تک چشمشون بیشرمانه توحش داعش را عین اسلام تفسیر میکنه.پس یه عده وحشی بیابانگرد جز این نمیتونه باشه
  • يك ايراني ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    آل سعود به تو وعده شكست را ميدهم پس منتظرمان باش(از طرف عاشقان شهادت و دوستداران شيخ نمر
  • یه جو غیرت دینی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شهادت شهید شیخ نمر(رضوان الله علیه) از الطاف خفیه ی خداوند به شیعیان مظلوم محصور در چنگال رژیم سفاک سعودی(یهودی) است. همانطور که شهادت آقا سید مصطفی خمینی(قدس سره)از الطاف خفیه ی الهی بود و روند سقوط نظام ملعون پهلوی را تسریع بخشید ان شاء الله شهادت این شهید مظلوم قهرمان مبارز و نستوه مجاهد سرعت انحطاط و زوال آل سعود وحشی را تسریع میبخشد به اذن خداوند تبارک و تعالی.
  • محمد ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحيم-اللهم صل على محمد و ال محمد و عجل فرجهم [سرانجام به جرم ايمان كشته شد، و بدو] گفته شد: «به بهشت درآى.» گفت: «اى كاش، قوم من مى‏دانستند، (26) كه پروردگارم چگونه مرا آمرزيد و در زمره عزيزانم قرار داد.» (27) پس از [شهادت‏] وى هيچ سپاهى از آسمان بر قومش فرود نياورديم و [پيش از اين هم‏] فروفرستنده نبوديم. (28) تنها يك فرياد بود و بس. و بناگاه [همه‏] آنها سرد بر جاى فسردند. (29) دريغا بر اين بندگان! هيچ فرستاده‏اى بر آنان نيامد مگر آنكه او را ريشخند مى‏كردند. (30يس)ترجمه مرحوم استاد فولادوند هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏اند، مرده مپندار، بلكه زنده‏اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‏شوند. (169) به آنچه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند، و براى كسانى كه از پى ايشانند و هنوز به آنان نپيوسته‏اند شادى مى‏كنند كه نه بيمى بر ايشان است و نه اندوهگين مى‏شوند. (170) بر نعمت و فضل خدا و اينكه خداوند پاداش مؤمنان را تباه نمى‏گرداند، شادى مى‏كنند. (171 ال عمران) ----------- و خدا را از آنچه ستمكاران مى‏كنند غافل مپندار. جز اين نيست كه [كيفر] آنان را براى روزى به تأخير مى‏اندازد كه چشمها در آن خيره مى‏شود. (42ابراهيم) ترجمه مرحوم استاد فولادوند
  • مرتضی ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ممنون عزیز دل. امثال شما انسانهای روشن باعث دلگرمی و امید به آیندست. وهابیت فقط یه جزعش افراطه. هدف اولیه از بین بردن اهل سنته در واقع (استحاله از سنی به وهابی). شما شبکه سنی های عربستان رو ببینی فرق سنی و وهابی رو متوجه میشی (هر روز هم فرکانسشون رو غربستان با پول زیادی دادن به ماهواره یا با زور و تهدید، ازشون میگیره و باید هی فرکانس عوض کنن) . رهبران اونها هم تو زندانن. امثال حسن بن فرهان مالکی که بخاطر "حرف زدن" به 10 سال زندان محکوم شد.
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    الان موقع انتقام هست قیمت نفت داره به خاطر خیانت این وزغ آل سعود روز به روز میاد پایین تر ! بخاطر حادثه منا و قتل این عالم بزرگوار باید به سکوهای نفتیش حمله بشه هم ازشون انتقام میگیریم و هم قیمت نفت میپره بالا بایک تیر دوتا نشون رو میزنیم !! البته با پیشتبانی هوایی روسها !!!
  • مینا ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    یعنی این دو سه نفری که با نظر بقیه مخالف هستن ، وهابی اند؟ امریکایی اند؟ صهیونیست اند؟ کافرند؟ شیطان اند. کدام انسان آزاده ای پیدا می شود که از کشته شدن بیگناهان خرسند باشد؟
  • افشین تهران ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    احسن.با وحدت مسلمین جایی برای افراط و تکفیر نمی ماند.
  • افشین تهران ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    الیهود باید قصاص این عمل خود را ببیند.
  • یه انسان ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    امیدوارم ریشه ظلم تو تمام کشور های ریشه کن بشه.......ما و تمامی افراد در عربستان نیستیم که بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید دلیل محکوم شنید بعد قضاوت کرد......نمیدونم باید تاسف خورد یا نه فقط میدونم اعدام شده و مرده ....واز خداوند متعال مورد مغفرت و رحمت قرار بده
  • شريفي بازوند ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شاه سعودی تاوان این جنایت را به مسلمین پس خواهد داد این را مطمئن باشد .
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    قرار دادن اين عالم شيعه در كنار تروريست هاي القاعده خود توهيني بزرگ به شيعه بود.
  • مجتبی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    فرزندان یزید و ابوجهل فرزند شجاع حسین(ع) را شهید کردند وامید است مختاری دیگر انتقام خون او را از جاهلیت سعود بگیرد.
  • محمد ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    عربستان از خود اختیاری ندارد و این عمل احمقانه به دستور اربابانش بوده که اگه جنگی بین دو کشور مسلمان رخ دهد استفاده ی آن را دشمنان اسلام میبرند و موفق خواهند شد یک جنگ نیابتی راه بیندازند وبا استفاده از این فرصت بدست آمده در پشت پرده هر غلطی که دلشان خواست انجام دهند
  • علی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    وقتی طی سالها در مقابل جنایات وهابیت و عوامل ان موضع انفعال در پیش میگیریم نتیجه این است که تعرض به شیعیان در همه جای دنیا هر روز با مدیریت آل سعود بیشتر میشود چرا اقایانی که عنوان سیاستمدار را در ایران یدک میکشند طی این سالها دست به اقداماتی نزدند که که آل سعود در لاک خود فرو رود و حتی جرات ابراز ایدئولوژی منحوث وهابیت را نداشته باشند .
  • ali ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    گمنام چرا چرت و پرت میگی؟!!!! هر جا یکی رو اعدام کنن تقصیر سیاست خارجه ماست؟!!! مگه شیخ نمر شهروند ایران بوده که اعدامش ضعف سیاست خارجه مماست؟!!!
  • اویس ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام تنها راه ضربه زدن به آل سعود و انتقام خون شهیدان حادثه ی غم بار منا، شهید شیخ نمر و کشتار مسلمانان در یمن، سوریه و عراق و نیجریه از طریق یمن است.
  • مسعود ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏اند مرده مپندارید، بلكه آنها زنده‏اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‏شوند. انشاءالله شهادت این شهید والامقام و سایر شهدای مظلوم منطقه نقطه آغازی بر سقوط آل سعود(آل یهود) خواهد بود. برای شادی روح این شهید و همه شهدای مدافع حرم صلواه.
  • رضایت ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مرگ بر ال سعود....... خون شهید نمر انشاله که سرنگون خواهد کرد این رژیم سعودی را.....
  • یک فرهنگی ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    داعش و وهابیت صهیونی همان صفیانی آخرالزمان هستند . اینها همه نشانه های نزدیک شدن ظهور است . عدالتی جهانی که جهان بسیار نیازمند انست. الهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    امروز هر جنایتی که بر علیه مسلمانان در گوشه وکنار دنیا رخ دهد مسبّب اصلی آن امریکا واسرائیل است . هر تروریستی که در آن دوردستها مرتکب جنایت گردد به دستور مستقیم امریکا کار انجام داده است
  • هادی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    الموت لال سعود الذین هم صهاینه و ارهابیه و هم الذین یسعون یخربون وجه الاسلام لکن ما یقدرون علی هذا الامر بظهور المنجی الامام العصر و بحول الله نکسر خشوم هولا الطغاء و من تابعهم انشاءالله....
  • زهرا ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سعودی های بی دین وکافر
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    باید پالایشگاههای نفت آل سعود نابود شوند
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    علی تو چرت میگی این اعدامها همش بخاطره سیاست خارجه ماست
  • محمد محسن ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    از قضا آینه چینی شکست خوب شد اسباب خود بینی شکست
  • ایران ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    حال اگر یک تصویر از اعدام یک متجاوز یا قاچاقچی در ایران بدستشان می رسید اقایان مدعی حقوق بشر، ان اقای فرید، ....فریاد ای حقوق بشر از بین رفت سر می دادند. ولی کشتار وحشیانه قرون وسطی یی گردن زدن با شمشیر و دشنه و .... و مشابه کشتارهای تروریستهای داعشی(که ادعای مبارزه با ان را دارند) چشمهایشان کور و زبانشان لال و شهر را ارام می بینند. مرگ بر تمامی این احمق ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس