سردسته فراری یک باند سرقت مسلحانه که تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب زابل بود، با تلاش مأموران اطلاعات سپاه امام رضا(ع) در مشهد دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل نیابت قضایی از دادسرای زابل به مشهد رسید که محتویات آن نشان می داد سرکرده یک باند مخوف سرقت مسلحانه در حالی که برخی از همدستانش در زابل دستگیر شده اند، به مشهد گریخته و در مکان نامعلومی مخفی شده است.

 با توجه به اهمیت موضوع، پرونده مذکور به شعبه 209 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد و توسط قاضی حیدری مورد رسیدگی قرار گرفت. مقام قضایی نیز با صدور دستورات ویژه ای برای رصدهای اطلاعاتی و ردزنی متهم در مشهد، از مأموران معاونت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) خواست با استفاده از شگردهای اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم فراری اقدام کنند.

این گزارش حاکی است: مأموران سپاه امام رضا(ع) در حالی وارد یک عملیات گسترده شدند که احتمال مسلح بودن متهم خطرناک وجود داشت. همچنین بررسی های مقدماتی نشان می داد 3 تن از اعضای این باند مخوف در زابل دستگیر شده اند و یکی دیگر از متهمان نیز به افغانستان گریخته است.

آنان در آخرین اقدام مجرمانه خود به طور مسلحانه به یک منزل مسکونی دستبرد زده بودند که طبق ادعاهای شاکی پرونده میلیون ها تومان اموال وی را به سرقت برده اند.

بنابر این گزارش، مأموران اطلاعات سپاه امام رضا(ع) که با راهنمایی و نظارت قاضی «حیدری»، فعالیت های اطلاعاتی خود را دامه می دادند موفق شدند مخفیگاه متهم 28 ساله را که «م» نام دارد در منطقه سه راه فردوسی مشهد شناسایی و او را در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرکرده باند سرقت مسلحانه پس از انجام بازجویی های مقدماتی در شعبه 209 دادسرای مشهد روانه زندان شد تا این پرونده دیگر مراحل قضایی خود را طی کند. این در حالی است که در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه نیز کشف شد و تحقیقات ابتدایی نشان داد متهم فراری این باند مخوف تبعه کشور خارجی است.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس