منابع خبری اعلام کردند در جریان درگیری نیروهای لیبیایی با عناصر تروریستی موسوم به «شوری مجاهدی درنه»، 3 نفر از این تروریست‌ها خود را تسلیم کرده و دو تن دیگر کشته شده اند.

 به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در شهر «درنه» لیبی امروز شنبه اعلام کرد سه تن از عناصر «شوری مجاهدی درنة» وابسته به گروه تروریستی داعش خود را تسلیم نیروهای لیبی کردند.

خبرگزاری «بوابة الوسط» لیبی گزارش داد در بین این افراد یکی از سرکرده‌های داعش حضور دارد و اعضای این گروه تروریستی، در منطقه «400»- آخرین منطقه شهر درنه واقع در شرق این شهر و بلندی‌های زراعی «الفتایح» واقع در بیرون شهر- متمرکز هستند.

این منبع آگاه افزود: عملیات تسلیم این افراد از دو روز قبل شروع شده بود و بعد از گفت‌وگوها و تضمین زنده ماندن آن‌ها به اجرا درآمد.

افراد تسلیم شده «تمیم المزینی»، «علی الشلوی» و «احمد الشاعری» از عناصر داعش هستند و در جریان این عملیات دو نفر از سرکرده‌ها به نام‌های «یونس القناشی» و «حمد الحص» کشته شده اند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد محور منطقه 400 واقع در ساحل شرقی شاهد درگیری‌های پراکنده و حملات توپخانه‌ای تروریست‌های داعش بود و عناصر وابسته به داعش به شکل پراکنده ای اقدام به تیراندازی و پرتاب خمپاره به سمت مناطق مسکونی می‌کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس