کد خبر 516157
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: فردی بعد از بازی با سپاهان به من گفت چند سکه طلا به داور داده‌ای که به نفع شما سوت زده است.

به گزارش مشرق، سعید آذری در مورد تساوی یک بر یک ذوب آهن در دربی اصفهان مقابل سپاهان گفت: در 20 دقیقه اول فوق العاده بازی کردیم و گل هم زدیم، اما بعد از گل، ناخواسته بازیکنان عقب‌نشینی کردند بدون آنکه گل‌محمدی چنین دستوری به آنها داده باشد. بازی متعادل بود، هر چند در اواخر مسابقه ما می‌توانستیم به گل برتری برسیم، اما علی حمام بازیکن لبنانی ما دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد و از تساوی ذوب‌آهن و سپاهان رقبا سود بردند.

وی ادامه داد: از کادر رهبری تیم تشکر می‌کنم، بازیکنان ما هم باید بدانند اگر می‌خواهند قهرمان شوند باید قدرتمندانه فوتبال بازی کنند. من از آنها تشکر می‌کنم. ذوب آهن خسته‌ترین تیم نیم فصل اول لیگ بود، زیرا ما تا 11 خرداد سال گذشته درگیر مسابقات جام حذفی بودیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد برنامه‌های تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل گفت: ممکن است که تیم ما به اردو نرود، من به بازیکنان قول اردوی خارجی را ندادم، زیرا می‌دانم برای برگزاری اردو در خارج از کشور چالش‌هایی مثل پرداخت مالیات بازیکنان و احتمال ممنوع‌الخروجی آنها وجود دارد، به همین دلیل دو سه مورد را بررسی می‌کنیم. یکی از برنامه‌هایمان این است که یک تیم عربی را به ایران دعوت کنیم و با این تیم دو سه بازی انجام بدهیم و قبل از شروع مسابقات دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

آذری در مورد اینکه ذوب‌آهن درجام شهدا شرکت می‌کند یا نه، گفت: حضور در جامی که نام متبرک شهدا را دارد برای ما افتخار است اما هنوز دعوت رسمی از ما برای حضور در جام شهدا نشده است و اگر به ما پیشنهاد بدهند، ما این مسئله را به کادر فنی تیم فوتبال محول می‌کنیم تا اگر از نظر زمان‌بندی و مسائل فنی امکان داشت، در این مسابقات شرکت کنیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد انتخاب شاهرخ شهنازی به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه گفت: هنوز هیچ حکم رسمی برای کسی از سوی مهندس صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن که رئیس مجمع باشگاه هم هستند صادر نشده است و این مسائل گمانه‌زنی است، البته شهنازی مشاور ارشد و عالی مهندس صادقی هستند و روز پنجشنبه هم من جلسه‌ای با شهنازی داشتم و گزارشی از عملکرد و وضعیت مالی باشگاه به او ارائه کردم، به هر حال ممکن است گاهی شیطنت‌هایی هم رخ بدهد و بخواهند که با برخی اخبار تمرکز را از بازیکنان و تیم ما بگیرند، اما ما به بازیکنان این اطمینان را داده‌ایم که هر تغییر و تحولی هم در باشگاه ذوب‌آهن رخ بدهد در جهت مثبت است.

آذری در مورد درگیری با یکی از لیدرهای سپاهان در پایان دربی اصفهان گفت: من آن فرد را نمی‌شناختم و لیدر نبود، آقایی در بیرون از ورزشگاه به من گفت چند سکه طلا به زرگر داور مسابقه داده‌ای که او به نفع شما قضاوت کرده است؟ من اول عکس‌العملی نشان ندادم، اما این فرد که همراه دو نفر دیگر بود، به خانواده من و رحیمی توهین کرد و من نزد او رفتم، که او ترمز دستی ماشینش را کشید و قصد ضرب و شتم داشت و من هم از خودم دفاع کردم و یک سیلی به گوش او زدم.

وی افزود: این اتفاق هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان و هواداران خوبش ندارد. ما به هواداران سپاهان احترام می‌گذاریم و آنها را دوست داریم، همانطور که باشگاه سپاهان چنین رفتاری با هواداران ذوب آهن دارد، اما اجازه نمی‌دهم که کسی به خانواده‌ام توهین کند، من خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام. به هر حال این موضوع از طریق باشگاه ذوب‌آهن پیگیری قانونی خواهد شد و باشگاه از حق خود نمی‌گذرد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در مورد جدایی اکبرصادقی از تیمش گفت: باشگاه ذوب‌آهن هیچ کسی را به زور دعوت به همکاری نمی‌کند و هیچ کس را به اجبار در باشگاه نگه نمی‌داریم. صادقی از بازیکنان بااخلاق فوتبال ماست و اگر خودش قصد جدایی دارد، مراتب انتقالش به باشگاه موردنظرش را فراهم خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی فهرست بازیکنان مازاد و موردنظرش را به او داده یا نه، گفت: قرار است گل‌محمدی روز شنبه فهرستش را به من بدهد، البته بازیکن زیادی از دست نخواهیم داد و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و این مسابقات می‌تواند برای بازیکنان بااستعداد ویترین خوبی باشد تا به عرصه بین‌المللی فوتبال راه پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس