سرمربی قوهای سپید معتقد است که در هیچ زمانی شرایط به این سختی نبوده و به همین دلیل باشگاه از نتایج کسب شده راضی است.

به گزاش مشرق، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی به گفتگو پرداخت.

وی در خصوص شرایط تیمش پیش از رویارویی با استقلال گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد اما متاسفانه مشکلات پا بر جاست. این مشکلات مالی باعث شد تا  حتی درواز ه‌بانمان هم قصد جدایی از جمع ما  را داشته باشد. اما ما با صحبت‌هایی که با وی داشتیم راضی شد تا در تیم بماند.

استیلی در ادامه افزود: مشکلات مالی گریبان گیر تیم است و همه بازیکنان را درگیر کرده است. امیدواریم موفق شویم که این مشکلات را پشت سر بگذاریم زیرا این مسائل تمرکز را از بازیکنان گرفته و به همین دلایل بازیکنان با شرایط مناسبی در تمرین حاضر نمی‌شوند.

سرمربی قوهای سپید در خصوص احتمال جدایی پاشنکو پس از جلسه با مدیر عامل ملوان هم اظهار داشت: فکر نکنم پاشنکو قبل از بازی مقابل استقلال جدا شود زیرا صحبت‌هایی که با وی داشتیم خواهش کردیم که بماند. به هر صورت باشگاه مقداری بد قولی کرده و نتوانسته بود حق و  حقوق این بازیکن را پرداخت  کند و پاشنکو هم از این موضوع به شدت ناراحت بود و  اصرار به  جدایی داشت. شرایط روحی این بازیکن هم مناسب نبود اما قرار شد تا قبل از بازی مقابل استقلال قسمتی از حقوق وی پرداخت شود.

سرمربی سابق تیم‌های پرسپولیس و راه آهن در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیمش عنوان کرد: برای خط حمله‌مان با چند گزینه داخلی و خارجی صبحت داشته‌ایم. ولی بزرگترین مشکل ما در نقل و انتقالات هم باز مسائل مالی است مخصوصا اگر قرار باشد بازیکن خارجی به تیم ملحق شود.

وی در خصوص محرومان و مصدومانش در مقابل استقلال گفت: محروم و مصدومی نداریم و تنها بازیکنی  که از قبل مصدوم بود آرش افشین است.

سرمربی ملوان در پایان در خصوص عکس العمل مسئولان تیم و هواداران به نتایجی که تاکنون کسب شده است گفت: مسئولان تیم با توجه به شرایطی که وجود دارد از نتایج راضی هستند زیرا هیچ وقت شرایط به این سختی نبوده است. ولی به هر صورت هواداران ناراحت هستند اما امیدواریم بتوانیم آن‌ها را هم شاد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس