مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی، در واقع اعلام حمایت از مواضع رهبری و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و عناصر فریب خورده آن در داخل کشور بود.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، شامگاه امروز در همایش 9 دی در شهرضا، عنوان کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی، در واقع فتنه ای که به مراتب از جنگ تحمیلی خطرناک تر بود را ناکام گذاشت.

 
وی در ادامه افزود: مرور وقایع 8 ماهه سال 88 نشان می دهد، تمامی اقدامات انجام شده در راستای اجرای نقشه ای از پیش تعیین شده بود که هدف اصلی آن بر اندازی نظام بود.


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: القای تقلب در انتخابات و تشویش اذهان عمومی تنها بخشی از سناریوی خطرناک آمریکا بود که به دست عوامل فریب خورده داخلی به اجرا درآمد، اغتشاشات سال 88 در واقع چراغ سبزی بود که به  آمریکا و اسرائیل اعلام کرد، زمان مناسب برای تهاجم همه جانبه علیه جمهوری اسلامی آغاز شده است.

 
سردار جوانی، اذعان کرد: متأسفانه سران فتنه در داخل قصد داشتند، با زیر سؤال بردن مبانی نظام، بستر مناسبی برایجاد کنند که آمریکا، اسرائیل و اروپا، بهره برداران اصلی از آن بودند.

 

وی با اشاره به برخی وقایع از وقایع سال 88 گفت: طراحان سناریوی خطرناک فتنه 88 قصد داشتند با ایجاد و تقویت حس بی اعتمادی مردم به نظام، تئوری شورش ملت علیه نظام را که سال ها بود از سوی آمریکا و صهیونیسم دنبال می شد را به واقعیت تبدیل کرده و مقاصد اربابان غربی خود را اجرا کنند.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، تصریح کرد: آنچه که ملت ایران در سال 88 شاهد وقوع آن بودند، در واقع بخشی از انقلاب مخملی یا انقلاب رنگین آمریکا در ایران بود که از تمامی زیر ساخت های موجود برای اجرای آن استفاده کردند.

 

سردار جوانی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بخشی از اظهارات رهبر انقلاب در جریان فتنه 88 تأکید کرد: رهبری مجاری قانونی را تنها راه پیگیری اعتراضات به نتیجه انتخابات مطرح و با صراحت اعلام کردند، اغتشاش و آشوب تنها به مردم آسیب می رساند و آن ها را به مقابله با فتنه گران وادار می کند.

 

وی عنوان کرد: علی رغم تعیین موضع قاطع رهبر انقلاب و هشدار نسبت به لزوم پایبندی به قانون، فتنه گران و عناصر اغتشاش، به مرور تمامی پل های پشت سر خود را خراب کردند تا جایی که افزون بر نظام، به مقدسات مردم حمله کردند و در روز عاشورا، با هلهله و شادی، به اعتقادات مردم توهین کردند.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در حالی که عناصر اغتشاش در خیابان ها به اموال عمومی آسیب می رساندند به ایجاد بی نظمی و آشوب، زندگی مردم را مختل می کردند، رهبران فتنه با بیانات خود، سبب تجری بیشتر آن ها شده و مجوز انجام اقدامات بعدی را برای آن ها صادر می کردند.

 

سردار جوانی اظهار کرد: رهبران فتنه در حالی از آشوب گران به عنوان مردمی که برای احقاق حق خود قیام کرده اند نام می بردند، که این افراد در کمال بی ادبی و وقاحت، ارکان نظام را زیر سؤال برده و عقاید اصیل و اسلامی مردم را به مسخره می گرفتند.

 

وی تصریح کرد: امروزه برخی افراد می گویند، در جریان فتنه 88 هر دو طرف انتخابات اشتباه کردند و اگر قرار است افرادی محاکمه شوند، موسوی و احمدی نژاد، هر دو باید در دادگاه حاضر شوند؛ این اظهارات در حالی است که اقدامات شورشیان و اغتشاش گران و رهبران فتنه، به دنبال ایجاد انقلاب دیگری در کشور به هدف براندازی نظام بود.

 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه افزود: تحولات اخیر کشور نشان می دهد، برخی افراد که پس از فتنه 88 به خود اجازه حضور در مجامع سیاسی را نمی دادند و حتی سابقه حبس را در کارنامه خود دارند، مجدداً فعال شده اند، آمریکا به دنبال بهره برداری از اوضاع داخلی ایران است و باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

 

وی در پایان، گفت: حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی، در واقع اعلام حمایت از مواضع رهبری و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و عناصر فریب خورده آن در داخل کشور بود.
منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس