کد خبر 515543
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

سريال الف ويژه «انقلاب دوم» كه مراحل تصويب و نگارش فيلمنامه آن پيش از اين در مركز امور نمايشي سيما انجام شده بود، از سوي معاونت سيما براي اصلاح و بازنويسي فيلمنامه به مركز گسترش فيلمنامه‌نويسي ارجاع داده شد.

به گزارش مشرق، بيش از 50 درصد بازنويسي فيلمنامه سريال الف ويژه «انقلاب دوم» در مركز گسترش فيلمنامه‌نويسي رسانه ملي انجام شد.

سريال الف ويژه «انقلاب دوم» كه مراحل تصويب و نگارش فيلمنامه آن پيش از اين در مركز امور نمايشي سيما انجام شده بود، از سوي معاونت سيما براي اصلاح و بازنويسي فيلمنامه به مركز گسترش فيلمنامه‌نويسي ارجاع داده شد. تاكنون بيش از نيمي از مراحل بازنويسي و اصلاحات سريال «انقلاب دوم» در جلسات هفتگي با نويسندگان آن، جواد شمقدري و سيدناصر هاشم‌زاده انجام شده و پيش‌بيني مي‌شود تا بهمن‌ سال‌جاري به اتمام برسد.

سريال «انقلاب دوم» پيرامون حوادث تسخير لانه جاسوسي و به نحوي بازخواني حوادث پس از انقلاب اسلامي ايران و داستان مهناز و مهدي دو جواني است كه از خاستگاه‌هاي اعتقادي و اجتماعي متفاوتي برخوردارند. آنها بعد از انقلاب ناگزير به سفرهايي به سراسر كشور مي‌شوند كه در طي آن رازي برايشان آشكار مي‌شود.
منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس